torko Skrevet August 18, 2013 Skrevet August 18, 2013 hei har en e34 hvor jeg sliter med å få lys i display. alt annet fungerer.. har sjekket over alle sikringer alle pærer i instrument ok prøvd ny lysbryter tilogmed prøvd nytt instrument som fungereri annen bil, men ikke i min bil. noen som har noen forslag til hva dettte kan være?
carburetion Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Er ein sikring i lysdimmeren/regulatoren til instrumentlys. Skal du få lys i instrument, så må du skifta heile dimmebrytaren. Eller lodda inn ein sikring (heimamekk)
torko Skrevet August 19, 2013 Forfatter Skrevet August 19, 2013 ja har byttet ut helle bryteren og. men desverre uten hell. har som sagt også prøvd et annet display som jeg vet fungerer, med alt rundt nytt, men fungerte ikke i bilen min:/
Hakon Skrevet August 19, 2013 Skrevet August 19, 2013 Kan nesten virke som du har problem med lysmodulen. Hadde samme problem selv, og da hjalp det å lodde litt. Du finner mye informasjon om dette. Se link:http://www.bmwe34.net/E34main/Maintenance/Electrical/LKM.htm
torko Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Takk for dt;) skal sjekke litt nermere på denne nettsiden. Men hvor sitter denne lysmodulen, er dette en boks, har den en spesiell farge osv?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå