takaasen Skrevet April 26, 2014 Forfatter Share Skrevet April 26, 2014 satt på girkasse og mellomaksel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Ser bra ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Motert bak aksel med nytt justerbar senkesett. Litt kjipt oppdaget at bremse skjodet bak var rustet, slik at klipsenne så holder hånbreksoenne var løs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Jupp. da fikk jeg gjort litt till. Kjøpte nye bære armer forran i samme slengend. Motert bremser coilowers etc. Dritt. dekke tar borti demperen. Da må spacer monteres. Statens vegvesen likker ikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2014 Alt var greit til jeg skulle få ut hjul lageret bak. Skulle BARE slå lagere ut de siste 2 mm. Fikset tommelesn i stede. Endte på legevakten med noen sting og knusr tommel. Da blir det ikke gjort noe mer før etter Usa turen. skal til Florida 2 uker deretter 2 uker i California. Har leid meg Camaro SS og Mustang GT. blir kjekt det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Testet hvordan det ville se ut med E82 fegenne på z3 en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2014 Div bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Da er jeg på en liten tur i USA. Florida,Nevada og California. Fått handlet meg noen deler. 4stk nye stempler med ringer, AEM E85 High Flow In-Tank Fuel Pump og inline filter. Komplett pakningsett til hele motoren (slipesett og bundsett) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 16, 2014 Glemte å vise leiebilen en Chevrolet Camaro SS. 400hk og v8 på 6,2liter er jo kjekk det. PS likte ikke fargen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Etter en liten tur i USA er jeg hjemme igjen. lite smakebit på ferien. Ford Mustang GT 413hk oh v8 5liter ikke feil det Fikk kjøre en Nascar på Daytona Internatonal klokket 168 MPH ca 270Kh helt vindunderlikt Boblebad på soverommet og 80m2 suite Hilton Grand vacatin homes on International drive Orlando Samme stil på Elara a Hilton Grand vacation i Las Vegas Fin stue Grad canyon West Ankomst bilde på Alcatras Hoover Dam Rodeo Drive LA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Mai 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2014 Dette er noe alle burde ha prøvet http://www.drivepetty.com/race-tracks/daytona-international-speedway Har også kjørt http://www.drivepetty.com/race-tracks/orlando-walt-disney-world-speedway Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Juni 1, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2014 komt litt igang igjen etter ferien. Fikk montert bensin pumpe som tåler e85. Samt bensin filter. Montert nytt bremse skjold bak. sammen med nytt hjullager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet Juni 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2014 Fikk montert nye kalipere bak og luftet bremsenne og clutchen. Justert hånbrekk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Fikk noen felger.av en kompis. Har ET35 så da tok ikk felg eller dekk borti fjæra på coilowers. Om jeg har forståt det riktig kan man forandre innpress 15mm på en akse altså 7,5mm. Orginal innpres er ET42. Må ut til Statens vegvesen for å godkjenne senk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
takaasen Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Fått lakert topp lokket. montert nye Catcams. Håper på fin vær i morgen. SKal da montere Coil On plug, Iridyum og olje skift. Samt sette på justerbar bensin trykk regulator. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå