Sebben Skrevet August 19, 2013 Share Skrevet August 19, 2013 Hei, har en s38b36 som står i en e30.. den har alltid startet greit, men aldri gått skikkelig. Fikk skiftet pluggkabler, fordeler og fordelerlokk. Da gikk den skikkelig og startet lett. rett etterpå fjernet jeg rattlåsen, (for å få bilen lisensiert). Da jeg skulle starte den etterpå glemte jeg å ta på bensinpumpen. Men slo den på etterpå. Da startet den ikke, og vil absolutt ikke starte nå heller. Kontakten på trigger sensoren er veeldig dårlig.. men har alltid funket. kan det hende at den plutselig har tatt kvelden? noen som har noen andre tips? Den får gnist og bensin.. noen tips? Hvilke kontakter/sensorer som MÅ være tilkoblet for at denne motoren skal starte? All hjelp blir tatt med stoort takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Ingen? Haster litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Om den har riktig mengde bensin og gnist til rett tid mangler du komperesjon, eller så er timingen feil (reg.kjede). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Den gikk helt fint.. Så plutselig ingen start.. Har prøvd med trigget sensor fra en E39 520 nå.. Fortsatt ingen hell.. Kan ikke garantere at det er riktig mengde bensin eller gnist på riktig tid.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Har denne hvite noe å si på at jeg ikke får start? Tviler selv, men må bare spørre Er jo en jord/+ inni der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 det er tuta så nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 haha alt må utelukkes... Men passer trigger sensorer over hverandre? prøvde en fra en e39 520 uten hell.. (eller festet hvor skruen skal nedi er vridd i forhold til på den orginale, så får ikke skrudd den fast og holdt den nedtil.. så er ikke kontaktene lik Noen som har koblingsskjema til s38 i e30? mener jeg har sett det før.. men fant det ikke nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sebben Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 opp.. ingen som kan hjelpe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå