Eriksen933 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 Heisann! Har kjøpt Noen LED AE for og bytte ut med de gamle ettermonterte! Så lurer jeg på om man kan bruke orginal ledningen til parklyset og koble detta opp på, eller må man ha rele og alle dissa kabla man får med når man kjøper dissa lyktene.. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/70/553685
adne95 Skrevet August 20, 2013 Skrevet August 20, 2013 skjønte ikke helt hva du mente, men alle led angel-eyesa jeg har sett er plug&play
Eriksen933 Skrevet August 20, 2013 Forfatter Skrevet August 20, 2013 Nei, du skjønner, han jeg kjøpte bilen av har kobla på noen Jævlig mye ledninger, og alt går til AE (Parklyset) Derfor jeg lurer! Men da veit jeg at det går fint ann og koble det på Orginal Ledningene.. Men bilen er henta ifra Tyskland, så jeg veit ikke om det er derfor han har kobla noe helt sykt med ledninger
Bmwrob Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Ta heller et bilde, da du forklarer så elendig
Eriksen933 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Bilde skal du få! Kan være litt dårlig på å forklare ting hehe
Ziroh Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Det er bare noen ettermonterte angeleyes, altså da "må" man koble med rele og transformator og alt mulig driit, han har også splitta lykta for å få ringene inn Men hvis du kjøper nye lykter med AE, er det bare å koble orginale parklys ledninger fra bilen og inn på parklys i nye lyktene
Eriksen933 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 De ettermonterte AE Er noe jeg har koblet på nå nylig! Disse: http://gsbildeler.no/nettbutikk/vare/72/663294 Men kan man koble disse på original ledningen siden Transformator osv. eller blir dette helt feil! Men du ser ikke Original ledningene til Parklyse Jeg kan koble opp AE på ? ;D
Ziroh Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Ettermonterte ringer, og AE inne i lykta blir to forskjellige ting. Du vil nok skjønne det når du får de nye lyktene Det er bare en pære som lyser inn i lykta som blir reflektert rundt i ringen. Med andre ord, du trenger ikke alle de relèene osv.. Jeg klarer ikke se hvilke ledninger som er orginalt på bilen utifra bildene dine, men det vet vel du hvis det var du som kobla inn de ettermonterte ringene?
Eriksen933 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 Han har lagt opp nye kabler fra bryteren til AE! Derfor så mye kabler! Skjønner ikke hvorfor han har gjort det... Må få tatt ut denne bryteren inni bilen og se hva han har drivi med inni der! Takk for alle svar
Ziroh Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Nå skjønner jeg ingenting.. Du sa jo tidligere at det er du som har koblet opp de ettermonterte angeleyes'ene? ..
Eriksen933 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 Alt dette ledningstyre har jeg ikke koblet, men jeg har koblet opp AE! Vis du skjønner hva jeg mener
Eriksen933 Skrevet August 25, 2013 Forfatter Skrevet August 25, 2013 Alt dette ledningstyre har jeg ikke koblet, men jeg har koblet opp AE! Vis du skjønner hva jeg mener
Zymh Skrevet August 25, 2013 Skrevet August 25, 2013 Spørsmål til deg Eriksen933 Har du kjøpt(planer om å kjøpe) de hella-look lyktene f.eks disse: http://www.gsbildeler.no/bilder/155547 eller tenkt til å kjøpe depo lykter eller ligndenede og ta av lykteglass og deretter ettermontere angeleyes med ettermonterings kit. Som f.eks jeg har gjort (btw bestilt org.hella lykter )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå