Ziroh Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Hei, Jeg er på utkikk etter en ny diff med brems til bilen min. Har lest på nettet og søkt masse men finner bare til M5? Leste også her på bimmers at bare M5 kom med diffbrems? Så er det da umulig å få tak i det til min 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 Når antispinn kom så ble diffbrems bare forbeholdt M biler. Så e39 fikk bare brems som m5. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 quaife innmat er løsningen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet August 20, 2013 Forfatter Share Skrevet August 20, 2013 Så en slik en vil gjøre susen? http://www.ebay.co.uk/itm/Quaife-BMW-52 ... 35b6629b09 Noen som vet om jeg får kjøpt noe sånt i Norge/Europa da? Men hva har antispinnen med diffbrems å gjøre? Hvertfall på min så kutter den jo bare motoreffekt, den bremser jo ikke på de hjula som trengs for å rette opp en evt. sladd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 en slik vil gi deg diffbrems. skal selv ha en slik til min e38. send en mail til dem her, så får du bedre priser enn fra schmiedmann som leverer også. http://www.birdsauto.com/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Jeg kjøpe Quaife til min 530i den gang da... Funker gull! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 10 lapper? o.O Heeelll noo!! haha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 da får du klare deg uten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Vanlig pris for diffbrems er 7-12 lapper så vis det er latterlig for deg må du nok se langt etter brems Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Hmm.. Har da sett diffbrems gå for 4-5 tusen tidligere da men Da får vi se hva tiden viser, tusen takk for svar folkens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Da er det vel brukte du har sett etter? Og diffbrems til en E36 osv kan ikke sammenlignes med en 5'er.. For på E36 så fantes det noen med org diffbrems... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå