Gå til innhold

hjelp! e36 fusker ..

afeluffe
 Share

Anbefalte innlegg

har en e36 som er tung startet og fusker når jeg drar på..
under kjøring når jeg tråkker inn clutsj for og gire ned for kryss osv. så kan den plutselig stoppe.
er dårlig drag i bilen når jeg trør på, hakker på turtall osv.
å når den går på tomgang kan den plutselig bare stoppe..
forslag ka det kan vær??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Jeg sliter med akkurat det samme, når jeg kjører i by, så kan den plutselig begynne å tulle når jeg clutcher.. 

Klarer å stoppe nedgangen med litt gass, men jeg kan ikke ruse bilen mer enn 4500rpm, så hopper den over til 3 sylindre, fra 4 .. 

Fikk en kompis av meg til å teste bilen, han fikk kjøre til han fant ut hva dette kunne være. 

Og han kom frem til at jeg måtte bytte bensinfilter, å jeg fant ett billig ett på Koed.no til maks 150kr som jeg skal kjøpe på mandag. 

Grunnen til dette var hovedsaklig at bilen ikke får nok bensin, og kablene til lamdasonden min er brutt på midten, så jeg må ha ny av den å, hvis jeg ikke bare skjøter kablene igjen. 

Men, jeg blir nok å bytte tomgangsregulator også, og mulig jeg legger opp ny kabel til lamdasonden og opp til motor, er ikke helt sikker på det siste enda ... 

Gjerne ta kontakt på pm for flere spørsmål og løsninger, kan se hva jeg får til med min, så kan vi holde hverandre oppdatert på problemene ! :-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...