afeluffe Skrevet August 20, 2013 Share Skrevet August 20, 2013 har en e36 som er tung startet og fusker når jeg drar på..under kjøring når jeg tråkker inn clutsj for og gire ned for kryss osv. så kan den plutselig stoppe.er dårlig drag i bilen når jeg trør på, hakker på turtall osv.å når den går på tomgang kan den plutselig bare stoppe..forslag ka det kan vær?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Kan kanskje starte med å fortelle hvilken motor det er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbis Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Tipper det er m50b25 Henger meg på her, har samme problemer på min motor også! (m50b25) bare at min ikke stopper på tomgang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afeluffe Skrevet August 21, 2013 Forfatter Share Skrevet August 21, 2013 hmm ingen som vet ka det kanskje kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet August 21, 2013 Share Skrevet August 21, 2013 Min oppførte seg lignende... det var på grunn av en åndings-slange fra toppen og inn på innsuget:roll: Det var dog en m43b16, men kan kanskje vera det samme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afeluffe Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 kan det være tomgangsregulatorn eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Ta en diagnose, det hjelper mye mer enn å måtte gjette seg frem hele tiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2takt Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Vanlige feil er vel falskluft, LMM, lambda, coiler, veiv/kamsensor og hvis vanosen er gåen går det utover bunndraget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afeluffe Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 okey takk før det nån så veit om ka man treng før å diagnoser biln sjøl ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skruern Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Forsøk som 2takt beskriver først, kontroller dette med falskluft, gummi imellom lmm og motor? Typisk slik du beskriver feilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
afeluffe Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 har skifta gummi belgen fra lmm tel motor, det va masse rift i den, men det e ikje blitt bedre.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fokinfast Skrevet Oktober 2, 2013 Share Skrevet Oktober 2, 2013 Jeg sliter med akkurat det samme, når jeg kjører i by, så kan den plutselig begynne å tulle når jeg clutcher.. Klarer å stoppe nedgangen med litt gass, men jeg kan ikke ruse bilen mer enn 4500rpm, så hopper den over til 3 sylindre, fra 4 .. Fikk en kompis av meg til å teste bilen, han fikk kjøre til han fant ut hva dette kunne være. Og han kom frem til at jeg måtte bytte bensinfilter, å jeg fant ett billig ett på Koed.no til maks 150kr som jeg skal kjøpe på mandag. Grunnen til dette var hovedsaklig at bilen ikke får nok bensin, og kablene til lamdasonden min er brutt på midten, så jeg må ha ny av den å, hvis jeg ikke bare skjøter kablene igjen. Men, jeg blir nok å bytte tomgangsregulator også, og mulig jeg legger opp ny kabel til lamdasonden og opp til motor, er ikke helt sikker på det siste enda ... Gjerne ta kontakt på pm for flere spørsmål og løsninger, kan se hva jeg får til med min, så kan vi holde hverandre oppdatert på problemene ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå