Erlend86 Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Hei Har en 06 X3, som har begynt å dunke i sving i lav fart (under 10-15kmt). Merker det spesielt ved revers der jeg svinger motsatt av det jeg gjorde i 1.gir. Jeg tror også at jeg hører rumling (som i hjullager) men jeg kan være paranoid. Hjullager? Diff? Aksler? Gummioppheng? Takk Erlend
Stonescream Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Hei, jeg har hatt dunk og raslelyder bake på min E39, viste seg i dag at bremseklosser og skiver var helt kaputt og utslitt. Dette selv om klossen ytterst og bremseskiva bare så litt slitt ut.
Erlend86 Skrevet August 21, 2013 Forfatter Skrevet August 21, 2013 Hei, jeg har hatt dunk og raslelyder bake på min E39, viste seg i dag at bremseklosser og skiver var helt kaputt og utslitt. Dette selv om klossen ytterst og bremseskiva bare så litt slitt ut. Godt tips. Brekket er litt slapt og!
Stonescream Skrevet August 21, 2013 Skrevet August 21, 2013 Det kan være greit å sjekke, lykke til med mysteriet
Erlend86 Skrevet September 19, 2013 Forfatter Skrevet September 19, 2013 Var forøvrig knukket høyre bakfjær..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå