bmw530dta Skrevet November 6, 2013 Forfatter Share Skrevet November 6, 2013 Link til skiltholderene? fant de ikke på gs Fin bil foresten takk jeg fant de i butikken i skien, hvis du ringer en butikk så ordner de sikkert skiltholdere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 hella lykter koster jo 10000 kroner stk, så ja...depo lyktene koster 2800 for paret...trengte ikke betenkningstid der... dessuten lyser de veldig godt hella lyktene som sto på var nedslitt og gått ut på dato Har du de gamle Hella lyktene fortsatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 7, 2013 Forfatter Share Skrevet November 7, 2013 Har du de gamle Hella lyktene fortsatt? Nei, de er kastet..xenon tenner er koblet på depo lyktene..glasset var full av hull og utrolig stygge, så de var ikke mye å spare på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andy520iA Skrevet November 7, 2013 Share Skrevet November 7, 2013 Takker for det Skal fjerne 3 bobler med rust, etterlakkere de flekkene + de nye speilene og sverdet.. \ tectyl behandling før snøen kommer Så blir det nok evershine lakkbehandling Det kommer nok doble eksoshaler på etterhvert.. noe stort mer enn det er det ikke å gjøre med bilen, bortsett fra å følge opp med servicer... kanskje nye felger hvis jeg finner noen som kler bilen, men ingen prioritering..18" holder lenge for meg Høres bra ut mister. Som sagt så jo bilen veldig bra ut så blir flott med dobble stusser:) 18" er egentlig et greit kompromiss på e39. Ikke for stort og heller ikke for smått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 9, 2013 Forfatter Share Skrevet November 9, 2013 Da har jeg bestillt 3 klistremerker til bilen...håper disse vil sette ett lite preg på bilen Pris 22 $ for alle 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PatrickRye Skrevet November 9, 2013 Share Skrevet November 9, 2013 utrolig strøken bil du har:) følger.... bmw530dta reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw530dta Skrevet November 11, 2013 Forfatter Share Skrevet November 11, 2013 da kom det noen klistremerker i posten i dag, bestilte på torsdag...ebay er min nye nettbutikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå