Bradbury Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Jeg har i det siste fått fryktelig lyst til å senke bilen min, så jeg vurderer å kjøpe et sett med senkefjærer. Det er bare det at det at jeg har verken, plass, utstyr, tålmodighet eller kompetanse til å ta jobben selv. Jeg må altså finne noen som kan gjøre denne jobben, men hvor begynner jeg å lete? Dette er sikkert en lett jobb for et hvert bilverksted, men er det noen som er å anbefale? Hvis verkstedet ligger i Oslo øst et sted, så hadde det vært supert, men jeg tar gjerne i mot forslag om andre bare de ikke ligger så alt for langt unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Jeg brukte Arne Guldbrandsen i Grensenveien ved Valle Hovin da jeg bodde i Oslo. Veldig fornøyd med de. Er/var også et verksted lengre oppe i Groruddalen som jeg ikke husker navnet på i farta som mange var fornøyde med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bradbury Skrevet August 23, 2013 Forfatter Share Skrevet August 23, 2013 Takk for forslaget, jeg har sendt en mail for å høre hva de skal ha for jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå