Gå til innhold

Multimedi / Navi E46

Anbefalte innlegg

Hei. har en del spm med tanke på Navigasjon til min bmw.

Dette er en E46, 2001modell! har prøvd å lest meg frem til hvordan jeg kan kunne spille av musikk fra telefon via Aux. Dette ser ut som kan bli ett lite problem da dette er en 2001mod? og det ikke er mulig med noen form for tjuvkobling.

De fleste bytter ut "Bmw Business spilleren" som er orginal i bilen med ramme og en allminnelig cd spiller med aux/b-t/usb. Dette er ikke et alternativ for min del da jeg vil ha en mest mulig orginal/smooth look som mulig.

Mine spm er da.

1.Hva er forskjellen på en Orginal navigasjonskontroll(?) og en Dynavin spiller?(skjønner jo at dynavin er nyere) men hva er hovedforskjellen?

2. Hva er prisforskjellen?

3. Får man kjørecumputeren koblet til på begge?

Det viktigste for min del, er at jeg får spilt av musikk fra telefon. :)

Håper noen kan gi noen greie svar på mine spm.

Mvh. Jens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1.Hva er forskjellen på en Orginal navigasjonskontroll(?) og en Dynavin spiller?(skjønner jo at dynavin er nyere) men hva er hovedforskjellen?

Litt satt på spissen så kan du vel sammenlikne det med en mobil fra tidlig 2000-tallet og en fra 2013. Den originale navigasjonen fra 2000-ish er naturligvis utdatert for mange år siden med tanke på teknologi, brukerinterface, you name it. Samtidig er det jo den som hører til i bilen så det er mange som ikke kunne tenke seg å bytte den ut til fordel for noe nymotens makkverk ;) Om du ikke er ekstremt opptatt av å holde bilen original så er det vel svært få grunner til å handle inn et 10+ år gammelt system.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tenkt i de baner jeg også OveN. Bare vært fint å fått vite de eksakte forskjellene. Bmwn er helt orginal nå å eid av tidligere entusiast. Men har lyst på det beste av det beste når det kommer utstyr. I og med at jeg er ny på bmw så tenkte jeg dette var rette plassen.

Det jeg vet er egentlig det med Dynavin. nytt; Android, b-t, wireless, kan koble til ryggesensorer osv.

Det jeg ikke vet er om du kan koble opp kjørecomputeren direkte inn i Dynavin.

Enda en ting er jo at den ser jo ikke "Uorginal" ut, i forhold til for eks pioneer 2-din spillere :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...