Average Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Hei. Kanskje Bimmers burde lage en veteranside og en MC-side? Har nettopp blitt medlem på bimmers, så det er vel en grunn til at dette ikke er her som jeg ikke vet noe om. Men nå begynner det å bli endel veteran-BMW`er som triller rundt på norske veier. For ikke å snakke om BMW MC som er det nest mest solgte motorsykkelmerket i flere år nå. Selv har jeg en BMW 325i 2005 modell, en 732i 1983 modell og en BMW R850R 1999 modell(MC). Har opp gjennom årene hatt noen 3 serier. 320i 1986 modell E30, 320i 1999 modell E46 og nå sist E90 325i. Grunnen til at den siste ble 325i var at jeg fortsatt gjerne ville ha sekser. Kjøpte faktisk en 320i E36 i år 2000, en 1991 modell, men den var i så dårlig stand at jeg leverte den tilbake til forhandleren. BMW uten sekser er liksom ikke BMW for meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Jeg er litt enig med deg, Average! Hva med to nye underkategorier i forumet for "Veteran/Classic" og "MC"? Hos meg ligger interessen mye i Classic. Ikke så mye MC for meg, men det kribler litt i fingrene av å bygge en skikkelig cafe-racer av en R100 Noe ala dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Godt initiativ ! Her er min BMW 2002, fotografi fra Helgøya rundt 2013! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Kan jo slenge inn et "bilde" av min E28 også. Ikke helt veteran enda, må vente i 1,5 år til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Average Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Godt initiativ ! Her er min BMW 2002, fotografi fra Helgøya rundt 2013![ Bilde ] Oi, den var pen. Hilsen Average Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Average Skrevet August 22, 2013 Forfatter Share Skrevet August 22, 2013 Jeg er litt enig med deg, Average! Hva med to nye underkategorier i forumet for "Veteran/Classic" og "MC"? Hos meg ligger interessen mye i Classic. Ikke så mye MC for meg, men det kribler litt i fingrene av å bygge en skikkelig cafe-racer av en R100 Noe ala dette:[ Bilde ] Ja, når 528i`en din blir veteran, så blir utgiftene noe helt annet. Forsikring og årsavgift blir antakelig en brøkdel av det du betaler idag. Og morofaktoren får ekstra mye krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet August 22, 2013 Share Skrevet August 22, 2013 Godt initiativ ! Her er min BMW 2002, fotografi fra Helgøya rundt 2013![ Bilde ] Oi, den var pen. Hilsen Average Takk for det! Fargen juger egentlig, den er enda mer intens i virkeligheten: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdak1 Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Jeg er litt enig med deg, Average! Hva med to nye underkategorier i forumet for "Veteran/Classic" og "MC"? Hos meg ligger interessen mye i Classic. Ikke så mye MC for meg, men det kribler litt i fingrene av å bygge en skikkelig cafe-racer av en R100 Noe ala dette:[ Bilde ] Morro... Min R100RS er bygd om, og ligner VELDIG på den du har lagt ut bilde av.. Sveiset om bakramme, nye enduro dekk, fjernet unødvendig utstyr etc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SST Skrevet August 23, 2013 Share Skrevet August 23, 2013 Jeg er litt enig med deg, Average! Hva med to nye underkategorier i forumet for "Veteran/Classic" og "MC"? Hos meg ligger interessen mye i Classic. Ikke så mye MC for meg, men det kribler litt i fingrene av å bygge en skikkelig cafe-racer av en R100 Noe ala dette:[ Bilde ] Morro... Min R100RS er bygd om, og ligner VELDIG på den du har lagt ut bilde av.. Sveiset om bakramme, nye enduro dekk, fjernet unødvendig utstyr etc. Artig! Disse syklene har virkelig potensiale! Hva med et bilde eller to?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå