Vilkkke123 Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Hei! Vel, fant ut at jeg og er rammet av kabelbrudd i bakluka Lest i forumet og fant en go DIY, MEN jeg får ikke opp glass bakluka! Noen som har tips på hvordan jeg kan få opp luka, så jeg kan begynne å reparere? Leste også at det finnes rep.sett til kablene i bakluka, noen som vet dele nummer og pris? Takker på forhånd!
Odd-M Skrevet August 23, 2013 Skrevet August 23, 2013 Jeg fikk opplyst av et merkeverksted at BMW har lagd enklere kit for skjøting nå, ca 5.000,- + et par timers jobb.
Vilkkke123 Skrevet August 23, 2013 Forfatter Skrevet August 23, 2013 Ok, nå bor jeg langt unna et merke verksted...tenkte å gjøre det selv.
2fast4u Skrevet August 24, 2013 Skrevet August 24, 2013 Jeg hadde samme problem på min e61. Det du gjør for å få opp glassluka er å demontere trekket på innsiden av luken så mye som du får til. Du får det ikke av før glassruten er åpnet Olga det er to skruer ved låsen til glassluka. Men du får hånden din opp bak trekket og opp til låsen. Med et lite skurken så kam du trykke inn en tap ved låsen. Vips så spretter luka opp . Litt knotete å komme til. Men dette er måten å gjøre det på.
Vilkkke123 Skrevet August 24, 2013 Forfatter Skrevet August 24, 2013 Ok, får gjøre et forsøk! Takk! Nå mangler jeg bare delenummer til kabelen, den så ganske ødelagt ut. Fant en side med OEM dokumenter, men fant ikke delenummer. Se link: http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... 8808&hg=01
Kawa zxr Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hvordan gikk dette.... Sliter med det samme problemet
Kawa zxr Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 hvis du åpner bakluka eller glassluka og ser "inn" i taket på bilen der hengslene er så ser du 4 stk svarfte kabelgater(2 på ver side).. rett innenfor disse der ledningene hengfer før strømmpa får du brudd... Fikset min nå og fant 4 ledninger med brudd i...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå