Gå til innhold

BMW E87 eibach pro kitt med 19" et 37??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg kjører med 235/35/19 felger med innpress et37 som går ganske kant i kant med bilen!

Har lyst til å få den litt lavere!

Noen som vet om det vil gå med eibach pro kit fjærer som senker 30mm forann og 25mm bak?

Vil det bli bra? Vil det subbe eller vil det gå bra?? Disse er jo ganske stive i forhold til standard fjærene på bilen da.

Subber ikke når jeg kjører vanlig, men om jeg har et par i bilen, så subber det bare høyre bak om jeg kjører i djupe dumper med litt fart, men ellers ingenting!

Tror dere dette vil gå bra?? :) Hadde vært tøft å fått den litt lavere! :D

Skrevet

Tatt en del bilder i dag!

Tror dere det går??

Ser jo ut som det går, da dekket bak heller jo litt innover og det går jo innenfor skjermen!

Forann:

glfx0nj0frhlgbtw7r7v.jpg

npx3hlryjlybxiicr67y.jpg

Bak:

vtbjqrduc9yv5n23p0f7.jpg

608dib4679ig7rniajym.jpg

b21zu62m0epw3qvubnqk.jpg

tf2p72znccsngi76aym3.jpg

7hsvk6rncpa6pmg6g05d.jpg

3x2dsvrlm1wh4y79qydr.jpg

vlkcl0yromtbvac4hmtg.jpg

bmg5ml77oer77rai0p02.jpg

Føler jeg ikke kunne hatt så mye breiere felger eller dekk forann!

Ser ut som det er trangt nok allerede mellom demperen og felgen! :D

1fsmhpe6r58zutveq95d.jpg

Hva tror dere?? Går vel med 25mm senk bak her og 30mm forann?? :)

Skrevet

inn mot fjerbeinet vil du ikke få noe mindre klaring, da nedre fjærfeste forblir akkuratt der det er.

Kjører 8,5x19 ET40 forran of ET35 bak på min, og den subber ikke på org sportstunderstell (og sånn som det har blitt testet med last, svinger, dumper osv, så er vel hele fjæringsveien utprøvd, hvilket vil si at det har ikke noe å si om den hadde blitt senket så lite.)

Skrevet
inn mot fjerbeinet vil du ikke få noe mindre klaring, da nedre fjærfeste forblir akkuratt der det er.

Kjører 8,5x19 ET40 forran of ET35 bak på min, og den subber ikke på org sportstunderstell (og sånn som det har blitt testet med last, svinger, dumper osv, så er vel hele fjæringsveien utprøvd, hvilket vil si at det har ikke noe å si om den hadde blitt senket så lite.)

Åja okei, da bør det jo gå veldig greit da! :) Takk!

Skjønner ikke hvorfor min subber høyre bak.. er kun på djupe dumper, men tar borti et eller annet bak på høyre siden.. vet ikke hva det er, men håper det blir borte hvis jeg får senka den med litt stivere fjærer! :)

Ahaa :) Trodde dekket var mye nærmere skjermen siden du sa "kant i kant" :) Men da stemmer jeg for det Teigland sier!

Hehe ja kant i kant var litt å ta i kanskje ja :P forann er den nesten det men bak har jeg jo litt å gå på!

Skrevet
jeg hadde 60/40 mm H&R sett med 8x18" et 38 215/40-18

dette subbet ned Angsted på rudskogen og Fuchsröhre på ringen.

Ellers ingen problemer.

Høres ut som 30/25 mm på et37 235/35-19 m6 felger bør gå ganske greit da! :)

Vet ikke hvor breie de er, men sikkert 8" :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...