Chris2pher Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 Vurderer å selge min orginale 525i Alt på bilen er orginalt, kviteringer på alt som er kjøpt til den og som er gjort med den følger med, olje skift er blitt tatt en gang i året siden 1994! interiøret er så og si strøkent utenom ett lite hull på det vanlige stedet som er lappet av tidligere eier, det er desverre begynt å komme små rust bobler i lakken ved tank lokket og framskjerm. står fine orginale bmw kant felger (breie bak enn foran) på den (ikke i produksjon lengre). Ellers en fin bil som er veldig godt holdt! Eid av eldre mann som importerte bilen fra tyskland i 1995, bilen er kun eid og kjørt av han fram til 2014, da jeg kjøpte den. Ta kontakt for mer info mvh Christopher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Ca pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet August 25, 2013 Forfatter Share Skrevet August 25, 2013 vurderer bud over 40 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28pwrr Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Telefon nummer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristian. Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Flere bilder av bilen? bilde av rusten som er ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 Sender pm så snart jeg kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pokie Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Interessert i bytte med e39 520? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 ikke i denne omgang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jauno Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Pm meg nummeret ditt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet September 23, 2013 Share Skrevet September 23, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Og du har grunntil å si det fordi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole.Jordan Skrevet September 24, 2013 Share Skrevet September 24, 2013 Vi hadde jo en avtale? Eller har jeg misforstått deg helt på PM? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris2pher Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Det siste jeg kan huske å ha sagt er att jeg skulle si ifra når jeg fikk tid til å vise bilen!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå