bmw-520i Skrevet August 24, 2013 Share Skrevet August 24, 2013 ikke for salg mer. Valder94 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 opp dette er et bra kjøp mye bra deler og bil for pengene. bare og ta kontakt vis det er noe du lurer på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Legg ut bilder kanskje? Og jeg lurer på hvorfor du har slettet alt som var av info og bilder i den gamle prosjektråden din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 bilder kan jeg legge ut. slettet alt for jeg ikke har tenkt og ha bilen lengre + jeg hadde tenkt og melde meg ut av bimmers av forskjellige grunner. 2 av grunnene er at jeg liker mer amerikanske biler og vil ikke ha alle disse oppdateringene fra bimmers. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 følger med en minnebrikke fra jeg startet til sånn som den er nå sikkert 100 bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haakjin Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Det er gjort så mye under bilen ja. Kan du ordne klare bilder av kanaler, dempertårn fram og bak, samt batterikasse og generelle bilder der det kan finnes rust? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 bilen har ikke rust på noen av stedene du har nevnt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 har brukt ett år under bilen så den skal være så og si rustfri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 ingen som vil ha et enkelt prosjekt som mangler noen timer. ser folk kjøper biler til 10 15 tusen som er masse rust på og masse arbeid her mesteparten av arbeide gjort. får med 2 motorer og masse annet. alt av foringer dempere fjærer alt er nytt under. den er slipt ned under og tektylert forså og bli lakkert under. om du vil bruke bilen på bane eller få den godkjent med 3.5 motor er det mulig og gjøre begge deler. nettopp montert ny frontfanger original og ny dør er også montert(høyre fremme) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2013 det er låv og komme med bud men ikke noe skambud. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oleherfindal Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Pm sendt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Iversen92 Skrevet Desember 17, 2013 Share Skrevet Desember 17, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Januar 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2014 forsatt til salgs til rett pris. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stig. Skrevet Januar 17, 2014 Share Skrevet Januar 17, 2014 kunne du tenkt deg å selge en av 3,5 motora løst ? hvis ja, ca pris og hvor i landet du befinner deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-520i Skrevet Februar 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 16, 2014 opp. blir dårlig med tid til og skru på denne gamle bimmeren. driver og skrur litt på en gammel chevrolet og det er der pengene kommer til og gå fremover. må hentes på henger Diiesel reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg