MrTjerbo Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Okei. Si ifra da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 står her enda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2013 kan ta innbytte i noe som er godkjent en stund kom med forslag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTjerbo Skrevet Oktober 7, 2013 Share Skrevet Oktober 7, 2013 Jeg er hjemme fra nordsjøen om en uke ca, om du ikke har solgt den da, så er jeg interessert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 8, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 8, 2013 Den er god, prisen er ganske greit satt. har fått tak i verksted å alt i vinter så om den ikke blir solgt for ønsket pris blir den mye heller pusset opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 13, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2013 Noen som er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrTjerbo Skrevet Oktober 13, 2013 Share Skrevet Oktober 13, 2013 Jeg er interessert, må bare komme meg hjem først! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2013 Opp! nye bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kaptein Skrevet Oktober 16, 2013 Share Skrevet Oktober 16, 2013 Neimen gamle bilen jo Ble rusten i hjulbuen fikset? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet Oktober 17, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2013 Er ikke noe rust der nå nei må jo være lenge siden det, ei jente i Arendal som har hatt den i litt over 2 år før meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå