bb79 Skrevet August 25, 2013 Share Skrevet August 25, 2013 Jeg må nesten vise fram videoen fra Tyskland. Denne er en del av roadtrip-tråden. Dessverre er ikke dette raskest mulig akselerering fordi det var noe kødd med at turboen kuttet ut og at det var litt trafikk på veien. Bilen har originalt 177 hk/400 Nm, men den har blitt omprogrammert til 210 hk/480 Nm av Ultimo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Ser sprek ut. Gått et stykke og om jeg ikke leser helt feil i displayet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Ja, den har gått en del. Men den er fortsatt sprek Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
littlep Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Heftig!! Hvordan og hvor festet du kameraet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bb79 Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 Jeg brukte en Manfrotto sugekopp a la denne: http://www.bhphotovideo.com/c/product/3 ... _with.html Den festet jeg i frontruta rett foran førersiden og siktet kameraet mellom rattet. Det var sikkert ikke helt lovlig, men jeg kjørte med den i maks 5-10 minutter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå