shamma Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 heisann vurderer å oppgradere anlegge i bimmern , ha fra nå av originalt anlegg i bilen har 2x12 tommers rockford fosgate i bagasje romme så trenger nytt frontsett å bakset noen som har tips om merke og eventuelt liker til gode produkt mottas med stort takk !
Stonescream Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Hei om du liker krystallklar lyd så er jeg godt fornøyd med gladen høyttalerne jeg satte inn i fremdørene på min ( ligger biler osv på forumet her om du søker litt) Ikke perfekt passform, så du må fikle litt for å få de på plass. Jeg har også kobla opp en blaupunkt pnp forsterker i min bil, men med 2X12 har du noe drivverk i bilen allerede. focal har jeg lest mye bra om, men har ikke hørt det merket "live" selv, så vanskelig å si noe.
shamma Skrevet August 26, 2013 Forfatter Skrevet August 26, 2013 tusen takk ! noen som har prøvd Rockford Fosgate T1693 Rockford Fosgate T152S Component System ? har fått veldig bra tilbud fra usa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå