shamma Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 heisann vurderer å oppgradere anlegge i bimmern , ha fra nå av originalt anlegg i bilen har 2x12 tommers rockford fosgate i bagasje romme så trenger nytt frontsett å bakset noen som har tips om merke og eventuelt liker til gode produkt mottas med stort takk ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stonescream Skrevet August 26, 2013 Share Skrevet August 26, 2013 Hei om du liker krystallklar lyd så er jeg godt fornøyd med gladen høyttalerne jeg satte inn i fremdørene på min ( ligger biler osv på forumet her om du søker litt) Ikke perfekt passform, så du må fikle litt for å få de på plass. Jeg har også kobla opp en blaupunkt pnp forsterker i min bil, men med 2X12 har du noe drivverk i bilen allerede. focal har jeg lest mye bra om, men har ikke hørt det merket "live" selv, så vanskelig å si noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shamma Skrevet August 26, 2013 Forfatter Share Skrevet August 26, 2013 tusen takk ! noen som har prøvd Rockford Fosgate T1693 Rockford Fosgate T152S Component System ? har fått veldig bra tilbud fra usa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå