Gå til innhold

Dieselmotor til BMW E46 ønskes kjøpt.

HansArvid
 Share

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg ønsker å kjøpe en motor til min BMW E46. Mitt regnr er: XK13862

Motorkode er: M47-TUD20

Det jeg kan strekke meg til i pris er 20 000kr, og den behøver ikke å ha gått så veldig mye over 200000km.. Men er åpen for det meste.

På forhånd takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger innspill på om noen har en motor til salgs, vet av noen internetside jeg muligens kan finne en motor på eller om noen tar seg tid til å finne motor til meg.

Er litt desperat.. Kjøpte en motor for en mnd siden ca, og den var feilmerket, så de hadde den ikke. Fant også en motor for en ukes tid siden, men den ble solgt til en annen person.

Flyter ikke over av slike motorer som jeg kan se. For jeg MÅ ha med svinghjul og turbo som er hel, da svinghjulet mitt har kast i seg fra før av. Og turboen mest trolig har fått seg en trøkk når jeg fikk motorhavari i Mai.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julianv: Den siste motoren du la ut er den jeg kjøpte først.. Men for en eller annen grunn hadde de den ikke. Feilmerket eller noe sånt. Så det rart du fortsatt har den ut for salg. Skal forhøre meg om den første du la ut :) Takk for tipset.

zeb crusaders: Hvilken sjappe er det da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Har du vurdert ombygging til 330d? 3 liter motorene er mye bedre enn 320d motorene. Det er nesten aldri noen som spør etter 3 liter motorene, og det er et godt tegn på at de er holdbare. 320d motorene søker folk etter hele tiden. Kanskje det er samme dårlige motoren som var i 318tds. Motorer som er dyre å kjøpe og som går i stykker fort.

Jeg har en 2002 mod 530d motor med aut.kasse liggende. Den kan bygges om til 330d uten for mye arbeid. Men det blir kanskje for mange andre deler som må byttes? Du kunne vurdert å kjøpe en hel 330d delebil. Bare en liten idé jeg fikk. Du kjøper kanskje en "ny" 320d motor som koster mye penger og som kanskje ikke holder så lenge.

Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Det er ikke noe jeg har vurdert nei.. Blir kanskje kostende for mye? (ikke vet jeg). Men har ikke så mye greie på bil, så det er ikke noe jeg kan gjøre selv heller.

Tenker å prøve å kjøpe en 320motor - går det galt enda en gang da, så tror jeg at neste steg er å skifte bil :P Men i følge mange som jeg har snakket med, så skal da disse motorene være sterke?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...