HansArvid Skrevet September 2, 2013 Forfatter Share Skrevet September 2, 2013 http://basen.bil1din.no/delinfo.aspx?delindx=33087644 Kom over denne nå. Ser grei ut den eller? En del billigere en tidligere alternativ også! Noen kommentarer på denne hadde vært fint ;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Virker allright den der.. Kjøp før den forsvinner! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansArvid Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Done Deal! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwmaxi Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Husk og ta vare på deler som du kan få bruk for fra den gamle motorn (dyser,pumpe+++). Få fjernet egr. og svirvelflapp, sikkert en av de tingene som drepte den gamle motorn. Finner egen tråder om det på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3 Yngve Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Jeg har mulig en 99 mod 320d motor for salg. Godt ca 250 km. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansArvid Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Hei igjen. Med flaksen min, så ble dette også feil motor. Sto i annonsen at det var fra en Manuellgiret bil, men det var det altså ikke. Den kom fra en Automat.. Så da ble det feil i forhold til svinghjul osv. Og de så for seg at det var lurt å kjøpe et nytt svinghjul når det gamle var halvgåent, men det koster da like mye som motoren, så da er jeg på leiting etter motor igjen. Så gjerne si i fra om dere kommer over noe. M3 Yngve: Jeg har blitt fortalt at jeg må lete etter en motor som er mod02 eller nyere, så spørs om den passer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xcuze Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 jeg har en komplett en. ring eller send melding på 94223290 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansArvid Skrevet September 17, 2013 Forfatter Share Skrevet September 17, 2013 Hei Xcuze Tar muligens kontakt etterhvert. Har en kar som leter motor til meg i utlandet. Så når jeg først har plaget ham til det, så må jeg nesten høre hva han har å komme med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HansArvid Skrevet September 24, 2013 Forfatter Share Skrevet September 24, 2013 Trenger fortsatt hjelp her, så om noen vet av motor til meg.. Ikke nøl med å ta kontakt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå