Hendseth Skrevet August 26, 2013 Skrevet August 26, 2013 Er vel bare og starte med et bilde Litt info: M106 med orginale stempel Ppf smidde råder B35 topp med z55 kam og ppf steg 2 ventilfjærer, selvlaget plenum Garrett GT45 turbo, selvlaget grenrør Electromotive TecGT motorstyring, 1680cc dyser som leverer E85 QuarterMaster 3-skiva clutch Sliten 525tds girkasse, ellers orginal 528 drivlinje E34 M5 bremser og BKF fra golf 1 Fk coilovers fra e34, heva dempertårn bak Litt flere bilder Videre plan er å få kjørt litt og få sortert ut barnesykdommer. Trenger sårt en 530d girkasse, da den fra 525tds syter og bærer seg styggt etter bare ca 5 mil tok foresten livet av den første tds kassa etter 5km på første prøvetur.. men den var brukt i 2 sessonger tidligere med 529whp og 762 wnm, så det kom ikke som en overaskelse Er veldig spennt på hvordan bilen blir med coiloversene fra e34. Er veldig lite utfjæring på di. Skal kjøre på den humpete Lånkebanen i helga, så får vel en liten pekepinne da. 2 stk 044 kopi pumper skal byttes ut etter hvert til en stor pumpe. Men er litt usikker på hvilken pumpe jeg skal gå for. Tips og synspunkter settes pris på
Hendseth Skrevet Januar 5, 2014 Forfatter Skrevet Januar 5, 2014 Veldig lite som skjer med e28'n for tiden. Står stuet bort i et hjørne på vinterlagring og støver ned, stakkar Men jeg kan jo by på litt bygge-bilder for de som har interesse for det? Kan jo ikke kjøre med org.innsug! Nytt grenrør til GT45. Heving av dempertårn bak for e34 coilovers. Takluke var det jo naturligvis på bilen. Den måtte jo sveises. Tok litt tid, men ble greit nokk tilslutt Litt burbygging. Lys i tunellen, lakkering!! Slenger med et bilde av det jeg jobber med til daglig. Er lastebilpåbygger hos Rognskog Bil, og vi bygger pene trekkvogner
e30 tic Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Bygge bilder er alltid bra. Solid størrelse på snurren gitt :-) Ser ut så du har en fin jobb da
oleherfindal Skrevet Januar 5, 2014 Skrevet Januar 5, 2014 Meeeget fin banebil! Hvilke ladetrykk du kjører på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå