ckleiv Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Da legger eg ut litt bilder fra min isbil som eg til slutt byggde turbo på. Kan vere innteresant for andre å få ideer til bygging. Detta er ein M50b20 vanos 24v som var chippa å justert litt før eg byggde turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 montering av recaro stolen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Litt decaler måtte til før is-sesongen begynte for fullt Hadde ein liten tur på vegen, men fant ut at det beste var å justere bil opp til max. eit bilde av bilen ferdig heisa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 så hadde isen lagt seg, bilen stroppa, og kaffe kanna fyllt. Så var det bare å komme seg ut Isen i Høydalsmo 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Bilen holdt heile vinteren ut. Bare ein m3 fanger som tok kvelden. Må sei det var flax. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Så var kulda borte og tida for turbo konvertering kan begynne. Som sikkert mange tenker så er det bortkasta å bygge på B20 motorer. Men eg har nå iallefall gjort det å det fungerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 skriver ikkje så mykje så får heller det komme til slutt. Er ikkje den som er best på den delen der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Ikkje bare det at det er mykje jobb å bygge turbo, det er også satans trangt på e36. Måtte ta av WasteGaten på turbon for å få plass og lage meg ekster WG i stede. Trangt, men alt går slaglodding må til det å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Gikk for ein smal og tjukk intercooler, istede for ein lang og smal. Ser ikkje fint ut men blir meir skjult. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ckleiv Skrevet August 27, 2013 Forfatter Share Skrevet August 27, 2013 Kjørte på ca 0,8bar og det gjekk som bare f..en det. Men hadde dårlige stempel ringer så fikk gjennom slag. Legger ut ein liten film som rett fø eg tok ut motoren og dela den. Fleir bilder av den prosessen med smidde stempler og det kommer seinere. Kommer bedre film når bilen er klar igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet August 27, 2013 Share Skrevet August 27, 2013 Godt du fekk oppdatert tråden Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kevine30 Skrevet August 29, 2013 Share Skrevet August 29, 2013 tøft jeg bygde selv en e34 520i non vanos med turbo. blitt GODT brukt i 1år uten problemer. kjørte med 1bar med orginal pakning, men har akkurat skifta til coopering pakning og arp bolter for å være på den sikre siden. nå lader den 1.4bar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå