NA Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Ønsker å kjøpe ny bakplate til E-30 M3 med delenummer: 41 34 1 959 874. Ja, jeg har sjekket med BMW deleforhandlere og ingen har kunnet hjelpe meg ennå. Tips taes også imot med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet September 14, 2013 Share Skrevet September 14, 2013 Disse er etter hva jeg har hørt gått ut av produksjon nå. Var nylig en kamerat som skulle ha tak i. Veng selger fremdeles bakplate til M3, men hvor god passformen er kan nok variere... Jeg mener på at det ikke er store forskjellene mellom M3 og vanlig pre face bakplate, men husker ikke hva forskjellene er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Ja, har dessverre hørt dette. Mener det bare er forskjellige hull til tauekrok, så allt rundt lykter osv er likt. Men takk for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet November 29, 2013 Forfatter Share Skrevet November 29, 2013 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet April 5, 2015 Forfatter Share Skrevet April 5, 2015 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 16, 2015 Forfatter Share Skrevet September 16, 2015 Bump. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå