Espen.s Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 har hatt en ulelyd bakifra en stund, og har begynt å tro at diffen min snart tar kvelden. men er ikke helt sikker, hjul lager og hele pakka virker til å være i orden. og så har jeg kjørt på hjul med kast så jeg vet ikke om det er det som forårsaker den lyden. lyden forsvinner mer eller mindre når jeg svinger til venstre mens jeg kjører, men kommer tilbake når jeg kjører rett fram og lyden kommer sterkere når jeg svinger til høgere. spør her så jeg vet om jeg bør skaffe en annen diff eller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Jeg hadde dett samme på min 523i, kunne ikke kjenne noe på hjullagrene bak så var sikker de var i orden. Hadde den inne på Bavaria som også mente at det kom fra bakaksel. Jeg byttet likevel hjullager venstre side bak da det av og til hørtes som at det kom mer lyd fra den siden, (men er nesten umulig å lokalisere lyden da den liksom flytter seg alt etter hvor man sitter i baksetet og lytter). Nå er lyden helt borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Diffen gir lik lyd uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen.s Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Så dere mener det er hjullager som er dårlig? Tenkte det helst kunne være diffen siden lyden har kommet nå i det siste, Har sladdet og spinni litt på asfalt. Så tenkte det ikke var unaturlig.. Hehe, takker for svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Har hatt samme problem selv og det var hjullageret som var gått, kjente heller ikke noe slark men ved demontering var lageret gått i oppløsning nærmest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Huske ikke heilt åssen det e men tru det e sånn at vis bilen slutte å hyle når du svinge te venstre så er det høyre hjullager som e ødelagt... Bråke ikke når enn ikke har trykk på det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edin_M Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Huske ikke heilt åssen det e men tru det e sånn at vis bilen slutte å hyle når du svinge te venstre så er det høyre hjullager som e ødelagt... Bråke ikke når enn ikke har trykk på det... Bråker ikke når en har trykk på det mener du? Var faktisk sånn på min bil i hvertfall, svingte mot høyre og da var det helt stille men i rundkjøringer så hørtes det ut som et uvær. Da var det venstre bakhjulslager som var gått i hundre knas. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolf m3 Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Som æ skreiv så va æ ikke heilt sikker hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå