BmwMand Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Halla. Har en 318is 93 mod coupe med m42b18 motor. Har 3 slike motorer liggende, så nok av deler. Har lest litt om turbo på denne rundt i forumet og har fått mye bra tips. Er det noen som har bygd turbo på m42b18 motorer som kanskje kan hjelpe meg litt? lurer på hva jeg trenger av innmat for å få dette holdbart. Har lest om folk som har kjørt på org. innmat.. Kan jeg kjøre med org. innmat? kanskje modifisere svakheter? Trenger tips!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet August 30, 2013 Share Skrevet August 30, 2013 Spørs litt hvor mye effekt du ønsker. Har du satt deg noe mål? Har hørt folk snakke om at den skal klare opp mot 250-300hk på org innmat. Varierer nok litt på trykk, kvaliteten på bygget og generell tilstand på motor. Jeg tenker å bygge turbo på min, men satser på rundt 200hk til å begynne med (Tenker å godkjenne). Kommer til å starte med org innmat, evnt bytte toppakning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BmwMand Skrevet August 30, 2013 Forfatter Share Skrevet August 30, 2013 Spørs litt hvor mye effekt du ønsker. Har du satt deg noe mål? Har hørt folk snakke om at den skal klare opp mot 250-300hk på org innmat. Varierer nok litt på trykk, kvaliteten på bygget og generell tilstand på motor. Jeg tenker å bygge turbo på min, men satser på rundt 200hk til å begynne med (Tenker å godkjenne). Kommer til å starte med org innmat, evnt bytte toppakning. Kunne tenkt meg mellom 220-300hk:) spørs egentlig hva som må gjøres for å komme seg dit.. Jeg tenker å demontere en av motorene jeg har stående og pusse den opp igjen. Har du tenkt til å kjøpe ny innmat? Du kan jo ha O.ringet blokk da, tror det er bra nok? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet September 1, 2013 Share Skrevet September 1, 2013 Spørs litt hvor mye effekt du ønsker. Har du satt deg noe mål? Har hørt folk snakke om at den skal klare opp mot 250-300hk på org innmat. Varierer nok litt på trykk, kvaliteten på bygget og generell tilstand på motor. Jeg tenker å bygge turbo på min, men satser på rundt 200hk til å begynne med (Tenker å godkjenne). Kommer til å starte med org innmat, evnt bytte toppakning. Kunne tenkt meg mellom 220-300hk:) spørs egentlig hva som må gjøres for å komme seg dit.. Jeg tenker å demontere en av motorene jeg har stående og pusse den opp igjen. Har du tenkt til å kjøpe ny innmat? Du kan jo ha O.ringet blokk da, tror det er bra nok? Har ikke alle detaljene klart enda, så får se litt nærmere hva jeg bestemmer meg for når jeg skal begynne på prosjektet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå