råner Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 hei, har en m20b25 som sitter under panseret, den driver å hopper noe helt sykt, og vist den sviver som den skal så kan jeg få den til å begynne å hoppe ved i pumpe på bremsa? det høres også ut som tenningsfusk når den sviver, sviver liksom ikke helt reint.. og når jeg kjører og holder speedpedalen på hvile stedet, ( for å holde farta ) så er det akkuratt som om den ikke får bensin, hele bilen begynner å hoppe som faen.. Noen her som kan hjelpe meg å skrive en handleliste? hva skal jeg sjekke? den suger ikke falsk luft?.. Fant en slags hjemmelaga utlifting.. noen som vet hvor denne skal ?
propan Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 Høres ut som vakumlekkasje et sted ja. Sjekke alle slanger- spesiellt oljeutluftingen og deromkring.
janerik171187 Skrevet August 31, 2013 Skrevet August 31, 2013 spray litt rundt med startgass når den står å går på tomgang. (om du får dne til å gå tålig greit) om gangen endrer seg da så er det falskluft et sted mest sannsynlig. om ingen forskjell med startgass, så kan det være veivgiveren som kødder (så tenninga ikke er god) evnt giverne på svinghjulet om det er preface motorstyring
råner Skrevet August 31, 2013 Forfatter Skrevet August 31, 2013 har prøvd men tomgangen er så dårlig at klarer ikke å høre noen forskjell den sviver liksom aldri jevnt..
råner Skrevet September 25, 2013 Forfatter Skrevet September 25, 2013 Fant feilen.. så at noen hadde lappa sammen LMM med silikon ( veldig amatør messig jobb ).. justerte litt på Co-skruen, så sveiv den perfekt! ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå