xnett Skrevet August 31, 2013 Share Skrevet August 31, 2013 Hei.. Mekker litt på en 98mod e39 til søsteren min.. Den har en haug av problemer, men det jeg lurer litt på nå er om det skaper noen problemer å ta av en dings på pumpa for å bytte pakning? slenger med et bilde som viser.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet September 1, 2013 Forfatter Share Skrevet September 1, 2013 ingen som vet? har hørt det er noen kabler eller slanger på baksiden av modulen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet September 5, 2013 Forfatter Share Skrevet September 5, 2013 hmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xnett Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Hei..Mekker litt på en 98mod e39 til søsteren min.. Den har en haug av problemer, men det jeg lurer litt på nå er om det skaper noen problemer å ta av en dings på pumpa for å bytte pakning? slenger med et bilde som viser.. [ Bilde ] det er den delen som er en kontakt på uten nr jeg mener... Trenger pakning til denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå