morteuz Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 stemmer det at man kan fjerne tre bokser og koble sammen ledningene for og fjerne orginal startsperre? det skal gjøres på en 96mod e36 328 turing. evt bilder av boksene om noen har..
320i e36 Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 eg fjernte startspærra på e36 min dette var en 92 mod sedan. tror det er noe lignende likt. det var kun en boks hos meg som styrte allt til spærra. under rattet ditt så skal det være noen deksler. demonter dem og se om du ser noen lause ledninger i forkjellige farger. hos meg var det bare å kappe ledningene til defa boksen (startspærreboksen), og sjøyte i sammen ledningene som hadde samme farge.
Hardtop Skrevet September 1, 2013 Skrevet September 1, 2013 Les litt om EWS2, det er vel det på denne? Ikke fullt så enkelt da mener jeg. Edit: Koble de to tykkeste ledningene (grønn m stripe og sort med stripe) inn på EWS boksen sammen. Ikke så vanskelig da.
FritzP Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 eg fjernte startspærra på e36 min dette var en 92 mod sedan. tror det er noe lignende likt. det var kun en boks hos meg som styrte allt til spærra. under rattet ditt så skal det være noen deksler. demonter dem og se om du ser noen lause ledninger i forkjellige farger. hos meg var det bare å kappe ledningene til defa boksen (startspærreboksen), og sjøyte i sammen ledningene som hadde samme farge. 92 modeller hadde ikke EWS startsperre, du hadde nok en defa alarm.
FritzP Skrevet September 2, 2013 Skrevet September 2, 2013 stemmer det at man kan fjerne tre bokser og koble sammen ledningene for og fjerne orginal startsperre? det skal gjøres på en 96mod e36 328 turing.evt bilder av boksene om noen har.. For fjerning av ews på disse må det endres i software på dme, og så må det koples om i kontakten til ews. "Kimf" her på forumet har god greie på dette.
morteuz Skrevet September 3, 2013 Forfatter Skrevet September 3, 2013 takk for svarene. har skjønt det ikke er så lett og fjerne så kanskje lettere og beholde den og evt bytte over chip til en annen nøkkel ettersom tenning må byttes på den..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå