Gå til innhold

Våler / Rudskogen, hvem skal hvor?

Erikyog
 Share

Våler(BMWCCN) eller Rudskogen(gatebil)?  

32 stemmer

1. 1. Våler(BMWCCN) eller Rudskogen(gatebil)?

• Våler
      17
    • Rudskogen
      15

Anbefalte innlegg

Våler er mye grommere enn skogen. Tar bare litt tid å komme over hvor mye trangere og skumlere den egentlig er.

For strickt med ccn og for langt til banen

Blir vel hjemme

Var dette ment seriøst? :?

2 timer til banen og 20 minutter med herjing hver time jo..? Spinnebilene holder jo sjelden lengre enn det før noe må skrus på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt snodig at de som bor på østlandet synes det er langt og dra til f.eks Våler. Her jeg bor er det en dagstur til Rudskogen (12-14timer), og minst en halv dags kjøring til Våler (7-8timer), og da har jeg trekt fra de to timene det tar for min del og komme meg til fastlandet :)

Jeg hadde lett valgt Våler i helga om det hadde passet slik.

1. Fordi det er et rent BMW-treff og man treffer likesinnede

2. Man slipper alt kaos og så inni granskauen med folk

3. Tror man har mere igjen om man er fersk og skal f.eks prøve seg på bane mtp at det er mye mindre folk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Våler er mye grommere enn skogen. Tar bare litt tid å komme over hvor mye trangere og skumlere den egentlig er.

2 timer til banen og 20 minutter med herjing hver time jo..? Spinnebilene holder jo sjelden lengre enn det før noe må skrus på..

nuvel ;) overhørte en samtale dere hadde på e30 meet og da vi sto i kø og snakk om sladdebiler som alltid må på henger osv men det er vell både og skal jeg si deg, vi var endel som kjørte 65 mil for å sladde å herje og ingen av oss havarerte ( forutenom den som kom dit på henger) så konklusjonene dine er nok litt usanne til tider ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...