aalgaard Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Har ikke noe bilde desverre, men det er en kant som fjæra skal så inntil både oppe og nede. Kanten er ikke så veldig markert nede men oppe er den ikke så vanskelig å se. Klart du å vri fjæra? Skal egentlig stå fast i sporene mener jeg. Kan se om jeg får til at du kan komme innom på jobb med den og få heist den opp og sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Har løftebukk selv og sånn sett Oppe er jeg rimelig sikker på den er rett plass, nede og tror jeg den skal være riktig. Men syns fortsatt det ser noe rart ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Kan jo være topplageret da blir det ofte litt lyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ja tenkt på det, men tviler litt. Syns lyden kommer mer nedenifra, vibrasjoner kan jo forsåvidt flytte seg ganske langt da. Er mye mer lyd når bilen står på bakken og så. Vandt med at det er mer klakkelyder når tårnlager er gåent men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 28, 2013 Share Skrevet Oktober 28, 2013 Ikke godt å si, e39 er jo kjent for at de spiser forstilling så kan jo godt være noe annet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 28, 2013 ja, men bilen var på eu får 1000km siden så Så bør være grei. Eneste feil som var, feilmonterte fjærer foran, en gåen støtdemper, hjullager bak og frontrute Skal så snar som mulig på etterkontroll. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 31, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 31, 2013 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Prøvde felgene på e39n i her en dag Hjula ble knøttsmå på bilen Skriker etter senk værtfall i front. Bilen har jo akkuratt vært i lufta her så har ikke seget helt nedpå, men fortsatt mangler det mye. Er eibach senkefjører på den foran, 30mm tipper jeg. Jeg må dreie om noen 20mm spacere jeg har liggende, til å ha bak. Får å få riktig størrelse på senterhullet slik at bakfelgene passer. Er bare 2 av de 4 zito felgene som har stort senterhull. Forbanna drit med e39 at nesten ingen felger passer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Og ja bilen er eu godkjent nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Sitter litt å lurer på hva jeg skal gjøre med bilen ser så insane familiebil ut nå. Msport, senk, soting, hvite angeleyes, hvite tåke og us blink burde vell hjelpe bra på håper jeg Regner med alt det kommer rimelig kjapt på plass når den andre er solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simennzz Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Du som lå i godt driv på og av motorveien ved Forus på fredag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Kan godt vær Har dessverre en lei tendens til å gjøre det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Noen som vet om coilovers foran passer overens fra sedan og stasjonsvogn? e39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet November 4, 2013 Share Skrevet November 4, 2013 Ja, selvsagt bare foran Så er det forskjell fra 6 syl og 8 syl biler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 4, 2013 Forfatter Share Skrevet November 4, 2013 Da blir det nok coilovers på meg foran til helga er luft bak så. Kommer ifra en 520/528i som en kompis hugger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå