Mattae Skrevet Februar 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2014 Tror det blir litt rart Aldri sett det vertfall. Får prøve å se hvordan det er ut når jeg får montert hjul og coilovers, om jeg blir fornøyd eller ikke så får jeg heller gå i gang med nye fangere om jeg syns det blir for kjedelig med facelift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Februar 17, 2014 Share Skrevet Februar 17, 2014 Facelift frontfanger ser rått ut på lave biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2014 Share Skrevet Februar 18, 2014 Tror det blir litt rart Aldri sett det vertfall. Får prøve å se hvordan det er ut når jeg får montert hjul og coilovers, om jeg blir fornøyd eller ikke så får jeg heller gå i gang med nye fangere om jeg syns det blir for kjedelig med facelift veit ikke hvordan det blir seende ut fra siden av kan jo hende det blir seende dumt ut da ja Ikke veit jeg bare et forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 5, 2014 Byttet mening igjen her ja 328i blir beholdt og 530D skal selges, hehe Har bestilt mtech2 foran og bak til den (noen som vet hvilke tåkelys pærer det er her?) Har ekstremt lyst å handle nye felger da jeg har funnet noen kjekke 9.5x18 et22 og 10.5x18 et22 Men blir nok litt for dyrt for meg da jeg skal spare penger fremover. Får heller satse på kjøpe nye sommer dekk til zito felgene, da dem og egentlig ser bra ut Blir nok 225/35R18 sommerdekk mot 225/40R18 piggfrie vinter som jeg har nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 trur det er hb4 i mteck 2 lyktene haha jeg sa jo zito felgene var kule! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Bra at jeg har fått H8 Led pærer i posten da kjøpte dem til e39'n men den skal jo selges allikevel så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 det er jo bare å gå på GS eller schmiedmann å sjekk få å være 100% sånn at jeg ikke driter meg ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Virker til å være HB4 ja Men led pærene så nå vertfall bra ut uten lys i de, hehe. Får vell bestille et nytt sett i HB4. Fikk håndtaket til bagasjeluka og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 nei uff led eneste led er brukanes til er AE, intriør lys, rygge lys og skiltlys gå for xenon i grøftelys K-E reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 nei uff led eneste led er brukanes til er AE, intriør lys, rygge lys og skiltlys gå for xenon i grøftelys Slik at man blender alle man møter? Halogen i grøftelys er desidert det peneste! aalgaard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 jeg har xenon i grøftelysene på e39'n min og jeg har ikke fått en eneste klage på at de blender noen som helst jeg byttelånte bilen med en kompis bare for å sjekke om det blenda og det ble et nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Albino Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 jeg har xenon i grøftelysene på e39'n min og jeg har ikke fått en eneste klage på at de blender noen som helst jeg byttelånte bilen med en kompis bare for å sjekke om det blenda og det ble et nei! Da er det ikke noe problem! Du har sikkert møtt på biler selv med ettermonterte xenon-kit i grøftelysene som ikke er like behagelige å se på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 eneste bilene med xenon i grøftelys som har plaga meg er de forbanna opel omegane Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 6, 2014 Tøffere med hvit led som matcher angel eyesene syns jeg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 6, 2014 Share Skrevet Mars 6, 2014 det jeg har! så da ere ikke noe problem ^^ bare at det er xenon så de matcher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå