Mattae Skrevet Mars 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2014 Fant noe bilder fra i vinter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Mars 26, 2014 Share Skrevet Mars 26, 2014 Hva er planen når du får solgt e30en? Gratis lappen igjen foresten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Mars 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2014 Takker Planen etter jeg har solgt e39n er å beholde 328'n som eneste bil. Spare til leilighet er tanken(kommer jo bare til å koste på 328n alt for mye istedenfor men..) Fått litt arbeidslyst tilbake igjen nå som lappen er tilbake Tenkte og å gå i gang med å bytte mellomakslingslager på 328'n(heftig vibrasjon under akselerasjon) men viste seg å være hardykobblinga.. typisk når jeg allerede hadde bestilt mellomakslingslager. Sett sine bedre dager den her hardyen hermanoo90 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Da ser det ut til at 215/35R18 Toyo T1R dekk er bestilt Bør bli brukende strekk på felgene det Har mottatt mtech2 bakfangeren og tåkelysene, venter ennå på fronten, tar sin tid det her Men har ikke råd å lakkere før om ca 2 uker uansett så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 fin bil fornøyd med supersport så langt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 Takker Jo er meget fornøyd jeg Verd de ekstra kronene i forhold til de billigste settene. Hadde JOM på gamlebilen, elendig Fant noen bilder av T1R i samme dim på samme dim felg som jeg har bestilt nå Tror det skal bli passelig strekk ja Får ca 3cm mer bakkekontakt og nå i forhold til før etter mine beregninger Blir passelig nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet April 6, 2014 Share Skrevet April 6, 2014 Dette blir tøft passelig med strekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 6, 2014 Forfatter Share Skrevet April 6, 2014 mtech2 (Y) Har holdt på litt med eksosen og de siste dagene Får ikke noe godt inntrykk av lyden på filmene egentlig, da de er filma med mobil (S4) Men vertfall så er de 2 siste lyddemperene borte og erstattet med den minste ifra biltema i 2.5" Har kjøpt en Simons 2x70mm stuss som skal på, passa perfekt i mtech2 fangeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 15, 2014 Forfatter Share Skrevet April 15, 2014 Tok lang tid å få dekkene jeg har bestilt vertfall... Nå kommer jo påsken og å ødelegger. Får de sikkert ikke før godt uti neste uke. Men har vertfall fri neste helg så kan nok få lagt dem på da Ellers fikk jeg byttet olje i går, kupefilter, nytt powerfilter, bensinfilter og div dill. Skal bestille meg nye plugger og snart. Fikk også plasti dippet listene rundt rutene og nyrene, så endelig er chromen borte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet April 15, 2014 Share Skrevet April 15, 2014 kjipt når ting tar tid ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 26, 2014 Share Skrevet April 26, 2014 Feit bil Hva heter felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Takker Zito wp111 Fikk på Toyo T1R 215/35R18 på fredag, og skrudd coilovers i bunn foran Ikke justert noe mer bak ennå, men satser på få den litt mer ned i dag. Skal bytte mellomakslingslager i dag, da jeg sannsynligvis monterte det skeivt når jeg byttet hardy, får nå rister bilen igjen Sprenge dekkene på M|Fjeld reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 Fy feite så gromt! Tenker jeg handler samme felger selv, kler e46 råbra! Sent fra min C6903 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet April 27, 2014 Share Skrevet April 27, 2014 De felgene der kler vel egentlig det meste av biler! Råtøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet April 27, 2014 Forfatter Share Skrevet April 27, 2014 Takker Ja blitt poppis disse felgene Var egentlig noen jeg kjøpte midlertidig med tanker om å kjøpe noen skikkelige OZ, schmidt, schnitzer hjul, men funnet ut jeg ikke gidder legge ut så mye på denne bilen. Ser jo nokså bra ut de her så, selv om de er litt vanlige. Fikk justert den ned bak i dag fjerna justeringsmutteren, bare klossen igjen nå Fikk ikke tatt noen brukende bilder da men Bytta også hardy IGJEN, var nok prod feil på gamle eller montert feil. Men nå skal vertfall nye være riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå