635csi Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Har div. deler liggende etter et tidligere motorbytte på en 97-mod. 725tds (M51D25):Vifte:Intercooler og svinghjul/startkrans:Innsug/luftfilter:Komplett ledningsnett m/hjerne fra 97-mod. E39 525tds:Radiator:Kan selges komplett eller i deler. Ta kontakt her på forumet eller på tlf. 92043425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleks558 Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Må bare høre! du har ikke tilfeldigvis EGR Bypass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 4, 2013 Forfatter Share Skrevet September 4, 2013 Må bare høre! du har ikke tilfeldigvis EGR Bypass? Er ikke gjort noe med EGR-ventilen på denne motoren dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Bump..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 25, 2013 Forfatter Share Skrevet September 25, 2013 Bump.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 Bump.... har du vacumpumpe som ikke er slitt på akselen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 26, 2013 Forfatter Share Skrevet September 26, 2013 har du vacumpumpe som ikke er slitt på akselen? Vacuumpumpa er der vel den mener jeg å huske, da motoren er helt komplett. Hvorvidt den er slitt eller ikke blir litt vanskelig å svare på. Motoren fungerte hvertfall (sett bort fra dysetrøbbel) da jeg tok den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet September 27, 2013 Share Skrevet September 27, 2013 denne er veldig slitt, du trenger bare løsne 2 stk 13mm skruer for å sjekke vacumpumpa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 28, 2013 Forfatter Share Skrevet September 28, 2013 Aaah, skjønner. Skal sjekke opp dette litt senere i dag når jeg skal innom verkstedet, så hører du fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 29, 2013 Forfatter Share Skrevet September 29, 2013 denne er veldig slitt, du trenger bare løsne 2 stk 13mm skruer for å sjekke vacumpumpa Dessverre så ser det tilnærmet sånn ut på den jeg har også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 regnet med det. har ikke funnet noen enda som ikke har vært slitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
perm51d25 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 pris på dyse med ledning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 regnet med det. har ikke funnet noen enda som ikke har vært slitt Har denne slitasjen mye å si skal tro? Går det ut over motorens prestasjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet September 30, 2013 Forfatter Share Skrevet September 30, 2013 pris på dyse med ledning? Måtte vel bli en tusenlapp det da tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Har denne slitasjen mye å si skal tro? Går det ut over motorens prestasjoner? nei, men jeg fikk en ulyd som kunne høres ut som regkjede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå