Gjest Skrevet September 2, 2013 Share Skrevet September 2, 2013 Legger nå min E30 ut for salg da jeg ikke får brukt den noe særlig og andre planer og prosjekt frister mere. Dette er en BMW 325ix 1987 mod som har rulla 188.000km. Blien ble kjøpt for 3 år siden og som etterhvert ble ett oppussingsprosjekt. Blien ble hellakkert mars 2011 i orginalfargen Zinnoberrot. Da ble også kanaler, hjulhus, hjulbuer, bagasjeluke, forskjermer, frontplate og 2 dører byttet ut og erstattet med nytt! Alt av understell ble sandblåst og pulverlakkert i svart hos http://www.CeramicCoating.no Det ble montert nye hjullager, calipere, skiver og topplager både foran og bak samt nye bremsebakker bak. Alle foringer er byttet, komplett powerflex bak og nye orginale foran. Alle bærekuler er byttet. Diffen foran og bak har fått nye pakninger, simmeringer og o-ringer. Det ble også montert nye 50mm H&R senkefjører og bilstein sportsdempere. Girkasse, front diff, bak diff og fordelerkasse har fått ny castrololje. På motor er det meste av pakninger skiftet. Ny vannpumpe, clutch med nytt utløserlager og slavesylinder. Alle bensinslanger, bensinrør, bremseslanger og bremserør er nye. Ny 55L bensintank også. Ny frontgrill og sorte hella lykter. Nye BBS RS Replica felger med Goodyear Efficient Grip dekk (Testvinner i NAF sin sommerdekktest 2013) Ellers er det noen småting jeg ikke har fått gjort meg ferdig med, det gjestår å montere lister/m-tech paneler (begge deler følger med). Koble opp spylervæsketank med slanger. Kjøpe plastpropper til antennehullene bak. Bakfanger mangler, selve kufangerbjelken er ny men mangler lakkering og pyntelist. Bilen ble EU godkjent 24.05.2013 og i denne sammenheng ble det også fåretatt 4-hjuls kontroll. Følger med kvitteringer på over 100.000kr på kjøpte deler. Lager en liten liste nedenfor er om hva som er nytt av deler så det blir litt lettere å få oversikt! - Foringer - Hjullager og topplager - Calipere, skiver, klosser og bremsebakker. - 55L bensintank og nytt bensinfilter - Drivakslinger bak - Clutch, utløserlager og slavesylinder - Frontlykter hella sort, sideblink og blinklys foran - H&R 50mm senkefjærer - Bilstein sportsdempere - Simons eksos - Bensinrør/slanger og bremserør/slanger - Kanaler, hjulhus, hjulbuer, forskjermer, lokarisskjermer, bakluke og 2 dører. Mulig det er noe jeg glemmer i farta med skal prøve å oppdatere kommer jeg på noe ellers er det bare å ta kontakt. Pris: Kom med bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alfh92 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 hvilken pris ser du for deg ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Sendt deg en PM! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skårholen Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Pris på denna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 HBO 65.000kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xollex Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 kan hente bilen for 55 lørdag. Send meg en melding på 91524983 hvis du er intressert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 5, 2013 Share Skrevet September 5, 2013 Da blir den heller stående her en stund til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Skilter på vogna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Skilter er det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjellan Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Kunne dt friste me et bytte? http://bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=39&t=268247 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Dessverre, selger for å finansiert nytt prosjekt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Pen bil! Ikke interessert i e30 s38b36 heller?? Den som står i avataren min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 10, 2013 Share Skrevet September 10, 2013 Ellers takk, som sagt tidligere her så er det kun penger som gjelder her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet September 18, 2013 Share Skrevet September 18, 2013 Ingen som har lyst på en ix nå som det går mot vinter da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raynik Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 send litt info om hva som gjenstår pr dags dato, og gjerne litt ferske bilder av interiør og eksteriør.. er på utkikk etter IX nå... reiser på jobb om 2 uker så har ikke all verdens med tid..hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå