Gå til innhold

BMW E30 325ix 1987 selges


Gjest
 Share

Anbefalte innlegg

Legger nå min E30 ut for salg da jeg ikke får brukt den noe særlig og andre planer og prosjekt frister mere.

Dette er en BMW 325ix 1987 mod som har rulla 188.000km. Blien ble kjøpt for 3 år siden og som etterhvert ble ett oppussingsprosjekt.

Blien ble hellakkert mars 2011 i orginalfargen Zinnoberrot. Da ble også kanaler, hjulhus, hjulbuer, bagasjeluke, forskjermer, frontplate og 2 dører byttet ut og erstattet med nytt!

Alt av understell ble sandblåst og pulverlakkert i svart hos http://www.CeramicCoating.no

Det ble montert nye hjullager, calipere, skiver og topplager både foran og bak samt nye bremsebakker bak. Alle foringer er byttet, komplett powerflex bak og nye orginale foran. Alle bærekuler er byttet. Diffen foran og bak har fått nye pakninger, simmeringer og o-ringer. Det ble også montert nye 50mm H&R senkefjører og bilstein sportsdempere.

Girkasse, front diff, bak diff og fordelerkasse har fått ny castrololje.

På motor er det meste av pakninger skiftet. Ny vannpumpe, clutch med nytt utløserlager og slavesylinder. Alle bensinslanger, bensinrør, bremseslanger og bremserør er nye. Ny 55L bensintank også.

Ny frontgrill og sorte hella lykter.

Nye BBS RS Replica felger med Goodyear Efficient Grip dekk (Testvinner i NAF sin sommerdekktest 2013)

Ellers er det noen småting jeg ikke har fått gjort meg ferdig med, det gjestår å montere lister/m-tech paneler (begge deler følger med). Koble opp spylervæsketank med slanger. Kjøpe plastpropper til antennehullene bak. Bakfanger mangler, selve kufangerbjelken er ny men mangler lakkering og pyntelist.

Bilen ble EU godkjent 24.05.2013 og i denne sammenheng ble det også fåretatt 4-hjuls kontroll.

Følger med kvitteringer på over 100.000kr på kjøpte deler.

Lager en liten liste nedenfor er om hva som er nytt av deler så det blir litt lettere å få oversikt!

- Foringer

- Hjullager og topplager

- Calipere, skiver, klosser og bremsebakker.

- 55L bensintank og nytt bensinfilter

- Drivakslinger bak

- Clutch, utløserlager og slavesylinder

- Frontlykter hella sort, sideblink og blinklys foran

- H&R 50mm senkefjærer

- Bilstein sportsdempere

- Simons eksos

- Bensinrør/slanger og bremserør/slanger

- Kanaler, hjulhus, hjulbuer, forskjermer, lokarisskjermer, bakluke og 2 dører.

Mulig det er noe jeg glemmer i farta med skal prøve å oppdatere kommer jeg på noe ellers er det bare å ta kontakt.

Pris: Kom med bud! :)

8qdurlvnfn73kjmgbt98.jpg

a917h8gdmuj6oplysb90.jpg

lmsdla9pde2zfzajegbu.jpg

ced7mlfdntez3jcjnrcp.jpg

1irlw3ao362pivm81slq.jpg

iiu0matseaqhpptkhwxe.jpg

lmki5hyq3a35ztmhg635.jpg

at4ejn0erdyonh1z9gus.jpg

p1e8guc995bdcdvc8ffm.jpg

p697rs2x7z89zf2i19th.jpg

a0e62j28t4neco5jq98x.jpg

qd6qcmma2sp5uj1a9f58.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 32
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...