Mnemic Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Så nå har jeg så og si alt i boks, reiser i løpet av uken for og se på en e90 som passer mitt budsjett fint, om vi blir engine der nede blir det kjøp! . den er alt senket ganske mye, og lurer på hva annet kan jeg gjøre for og få den finere ? har alt dette i hodet: 1: Soting helt frem, men ikke bekmørkt. 2: få felgene hvite da jeg synes det ser utrolig frekt ut 3: tenkte og sote baklyktene, eller isåfall tone dem ned. Noe annet folk synes må til for og få de finfin? har ikke så veldig lyst med ny frontfanger da jeg liker orginalen ganske godt, men kanskje en lippe ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel80 Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Sorte nyrer.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 LED i Tåkelys AE ringer og skiltlys Blackline baklamper, carbon splitter dog om du har M-sport pakke, om ikke skaff deg M-sport pakke carbom deffuser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mnemic Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Takk for de svar jeg har fått. jeg får tydeligvis ikke bilen da siden selger er userriøs, person som skifter mer mening og er vanskelig har jeg ikke møtt på lenge Får se om jeg finner meg en annen e90. følger nok med tråden om den forsetter og komme med gode forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå