conan Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Er det noen som har en link til en m52tub20 som er i expoded wiew? Så jeg kan se åssen den er og hvor alle tinga sitter på motoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Et 32 sekunders google søk... Skal du finne ut andre ting så er delekatalogen temmelig åpenbar kilde.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 trenger en sprengskisse, finner ikke no på nett jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hva er det du lurer på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Kunne tenkt meg og sett detaljene på motor- hvor samtlige sensorer sitter osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 GS bildeler -> etk katalogen har motor diagrammer. Ikke helt 100% på alle forklaringer. (krever at du skriver inn skiltnr på en bil med den motoren) Vet det er en annen motor diagram side der ute, kommer bare ikke på den. Skal komme inn hit igjen hvis jeg finnern Jeg fant jeg fant, 5,5 sekund med google, http://bmwfans.info/parts/catalog/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå