///M Daniel Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Hei! Har nå vært å henta meg "drømmebilen" i mine øyne Har store planer for denna, og håper jeg klarer å holde dere gjevnligt oppdatert med både bilder og tekst! Midlertidigt to do list: Fikse lekasje på Servo [ ] Ta knekken på rust [ ] Lakkere litt her og der [ ] Overhale motor [ ] Overhale girkasse [ ] - (Muligens godkjenne med M50b25 i den) Gå til innkjøp av hardtop [ ] Få tak i Mtech plast rundtom [ ] Bilen har mye mer i vente, men dette får da holde i nærmeste fremtid ) Slenger ut noen bilder av bilen dagen jeg hentet den og fikk kjørt den hjem Noe motivasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
terminator Skrevet September 3, 2013 Share Skrevet September 3, 2013 Tøft med e30 cab! Ser ut som setene dine trenge litt stell, kan annbefale "leather-healer" fra swissvax.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 3, 2013 Forfatter Share Skrevet September 3, 2013 Det trenger de så absolutt! Takk for tipset, skal prøvest! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Har da påbegynt jakta etter rust og sveisejobber. Tar 1 ting om gangen slik at jeg lettere klarer og holde system i saker og ting har blant annet begynt og ribbe bilen innv. Gulvteppe skal ut og det skal drepes det som er og finne av rust. Måtte slipe vekk den siste bolten til førerstolen etter som den gikk rundt og rundt.. Beklager elendige mobilbilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Fikk tatt ut gulvteppet idag og skrapt litt asfaltmatter. Sålangt et rusthull i gulvet, noen som vet om bra karroseristål? Er der på koed noe greier? Legger ved et par bilder. noen som vet om det går ann og bygge over servostyringa fra e36 til e30? Og beholde tannstanga fra e30?.. uten for mye modikasjoner så klart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Ser jo bra ut detta:-), for servo må du anten ha servotannstang fra e30 med servo eller e36 og m20 servopumpe og brakett til dynamo og pumpe og styreledd for e30 med servo:-), jeg har nuligens brakket pumpe:-), har og ett styreledd men vet ikke om jeg vil kvitte meg med det Sent from my GT-I9505 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 hvor kjøpte du den fra ? fikk du ikke med alpina felger ? en kammerat av meg som hadde den for noen år siden da det var skilt på den , motoren når han ga den fra seg var i bra stand , ny toppakning , termostat og vannpumpe og clutch når han hadde den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Kjøpte den av en kar i trondheim, nopp fikk ikke noen alpina felger desverre, men skulle gjerne hatt de ^^ Motoren er forferdelig for øyeblikket, føles ut som den yter ca 2 hk så må kikke på den når jeg får tatt rusten i gulvet ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Kjøpte den av en kar i trondheim, nopp fikk ikke noen alpina felger desverre, men skulle gjerne hatt de ^^Motoren er forferdelig for øyeblikket, føles ut som den yter ca 2 hk så må kikke på den når jeg får tatt rusten i gulvet ... okei rart .. motoren var i bra stand for 2 år ca sitter det senkesett på den enda ? justerbart ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Selger sa at motor var byttet, vet du noe om dette ? Sitter ikke justerbart på for øyeblikket nei.. denna bilen skal nok bli god igjen skal settes tilbake i orginalstand med litt stance stuk når alt det tekniske er iorden bare en masse drittjobber som må til først Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Ett lite stemningsbilde å to mens jeg venter på deler fra koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 okei , er ikke HELT sikkert når jeg ser etter nå om det var den , for det var en spoiler på bakluka, men felgene, rusta og innvendig er 100% lik ! sitter det røde fjører på den da ? skilt nummeret ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Jepp, sitter røde fjører på den, og det er hull i bakluka til mtech vinga.. ser ut som noen har ribba denne stakkaren for det meste.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Daniel Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Her har dere ett bra inntrykk av hvor klar bakluka mi er for utskiftning Noen har nok hoppet og danset her for og si det mildt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå