///Mody Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Hei! Har en Norsk E46 delebil som jeg har mye deler på og skulle kvitta meg med. Airbager, ratt, komplett drivverk utenom motor og girkasse, diverse felger og dekk, lykter, frontbjelke, beige delskinn, girkasse, dører foran med rust inni, m.sport felger osv.. Ta kontakt på 97103793 om du vil ha bilder eller trenger noe annet!
supersmurfen Skrevet September 4, 2013 Skrevet September 4, 2013 Kordan e 46 e det ? Å pris på diffen ?
///Mody Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Kordan e 46 e det ? Å pris på diffen ? Hei! Er en 318i touring. Fått på 2500,- Første mann med det får den!
///Mody Skrevet September 6, 2013 Forfatter Skrevet September 6, 2013 Kordan e 46 e det ? Å pris på diffen ? Hei! Er en 318i touring. Fått bud på 2500,- Første mann med det får den!
Monica 325i Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Hei! Har en Norsk E46 delebil som jeg har mye deler på og skulle kvitta meg med. Airbager, ratt, komplett drivverk utenom motor og girkasse, diverse felger og dekk, lykter, frontbjelke, beige delskinn, girkasse, dører foran med rust inni, m.sport felger osv.. Ta kontakt på 97103793 om du vil ha bilder eller trenger noe annet! hei kva farge er bilen? kor helde du t? Sku hatt høgre framskjerm - høgre fram dør-list under frontlykta, den med sånn spylerdyse på- airbag A-stolpe og dørsida(venstre sida)- frontfanger bjelken hadde vore fint om du kunne sendt bilde av detta...
///Mody Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Hei! Har en Norsk E46 delebil som jeg har mye deler på og skulle kvitta meg med. Airbager, ratt, komplett drivverk utenom motor og girkasse, diverse felger og dekk, lykter, frontbjelke, beige delskinn, girkasse, dører foran med rust inni, m.sport felger osv.. Ta kontakt på 97103793 om du vil ha bilder eller trenger noe annet! hei kva farge er bilen? kor helde du t? Sku hatt høgre framskjerm - høgre fram dør-list under frontlykta, den med sånn spylerdyse på- airbag A-stolpe og dørsida(venstre sida)- frontfanger bjelken hadde vore fint om du kunne sendt bilde av detta... Hei! Har alt du trenger og det er i bra stand. Har splitter ny framskjerm, dør med litt rust, list under lykta, og begge airbager og frontfangerbjelke for 4000,- Send meg melding på 97103793 om du vil komme å hente for den prisen! Hvor holder du til?
e30_joakim Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 er inntresert i ute temp følger sitter på samme siden som sjåføren , under fangeren pris ?
OleE30 Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Er fjærene samme som coupe? Er isåfall int hvis det er org fjærer! Må ha for å få min eu-godkjent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå