pedro Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Som topic sier så har jeg en E34 HARTGE vinge til salgs. Denne kommer fra en original 94/95 540 Hartge jeg ikke har lenger. Den er Bostongrün og ganske så strøken. Denne vingen er etter mitt skjønn noe av det fineste HARTGE har designet av vinger. Den passer utmerket på min kompis sin 95 540, så glem skambud. BUD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 6, 2013 Forfatter Share Skrevet September 6, 2013 Fantastisk flott bilde tatt med min fabelaktige Sony 1914modell på en enda mer utrolig sofa Festes uten å bore hull i luka mener det fortsatt går å få tak i plastic beskyttelsestapen som skal være på bakskjermene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Sykt elendige bilder Skal se om jeg ikke klarer å få tatt noen bedre bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 11, 2013 Forfatter Share Skrevet September 11, 2013 Her er ett bilde av en tilsvarende som min 95 540 Hartge som spoileren kommer fra. Jeg har også Alpinweiss bred grill(V8) og sideskjørter og ett sett brukte og ett sett helt nye M dørlister. Alt er nylakket av Proff Billakkering i Sandvika. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Hvor mye skal du ha for de nye m-listene? Det er de som sitter under døra du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Om de er å få tak i nye lenger, så kan du jo sjekke prisen på dem nye. Gi nuftige bud selvom du ikke kjører Skoda Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE30I Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Er ikke rart du ikke får solgt noe, når du bare gidder å svare på den måten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 13, 2013 Share Skrevet September 13, 2013 Hvot holder du til? Kan komme å hente de for 500, kostet 200stk på koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 13, 2013 Forfatter Share Skrevet September 13, 2013 Er ikke rart du ikke får solgt noe, når du bare gidder å svare på den måten. Raskt søk: RealOEM.com Legger inn delenr på for eksempel KOED:NO ELLER SCHMIEDMANN:NO ELLER GS ELLER MEKONOMEN ELLER osv 51-21-2-230-374 Liste u.dør H, E34, M tek NOK 380,00 / INK MVA NOK 475,001 Dette er da nyprisen pr. dags dato. Jeg gidder å by 200 pr stk. Verre er det ikke. Dessuten. Hva faen vet du om hva jeg får solgt av det jeg har lagt ut igjennom mine år på bimmers og CCN? De som er seriøse og ikke dekksparkere og peeping Toms kommer ofte med bud på PM. Bud betyr bud. Har handlet BMW deler siden bilene het 2002 og 1600 Trigleby og E21 var ny. Dessuten handler jeg ikke med vrakdeler og søppel. Mye av det jeg har er fra pene kjørbare tyske/ danske biler med fornuftig km og noen deler er faktisk fabrikknye. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Hvor holder du til? Kan komme å hente de for 500, kostet 200stk på koed HeiDe koster som du ser lang mer enn det Lillert. Framme 475 X 2 og ca. Bak 400 X 2= ca. 1750+ frakt - ev. rabatt om du har noen.Selger de brukte for den prisen(500), men kan selge de nye for 800.De nye er fortsatt uutpakket og ligger i orginalembalasjen.Skal du ha silbergrau bakdør m el heis, 4 dørtrekk + noe mer småplukk fikser jeg en pakkepris.Har bud på spoileren, men fyren som har budt på den vet ikke om han hugger 540ien sin enda eller om han pusser den opp pga. syk importavgift som han har klagd på. Søknad om alternativ tollbehandling.Husk at du kan få trøbbel med modellskifte da dørene ikke er like på de siste modellene i el nett og i selve dørlåsen. Ikke problem å bygge om.Delene er fra en sen 95 540Hartge og er ikke lik 88 modellen på noen detaljer på låsekasse og vindusheis el nettet.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet September 15, 2013 Share Skrevet September 15, 2013 Da tar jeg de nye for 800! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 24, 2014 Hekkspoileren ble ikke solgt Ligger her fortsatt Har til og med papirer fra Tüf på den P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lillert Skrevet Mars 25, 2014 Share Skrevet Mars 25, 2014 Har allerede Hartge spoiler på min, men har du M-listene? Har prøvd å sende deg noen meldinger for lange tider siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pedro Skrevet Mars 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2014 HeiListene er dessverre solgt Har igjen strøkent ratt til M i sort skinn uten airbag V8 grill Sideskjørt Verktøykasser til sedan med verktøy 2X Nytypen speil 2X med varme Instrumentbord diesel automat Strøkent med lav km EL VINDUSHEISER om ikke disse ble gitt bort i helgen Høyre bakdør sedan M5 95/96modell Siste år E34(forskjell på ledningsnett og låser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå