vikkipedia Skrevet September 4, 2013 Share Skrevet September 4, 2013 Grunnet kjøp av ny bil for en tid til bake har jeg rett og slett forsømt og gått lei denne bilen, nye ting er jo alltid mer spennende. Bilen er for det meste jentekjørt, og siden den har automatgir er det ikke noe svidd clutch ute å går. Litt kjapp info om doningenog hva som følger med:- 1994 Modell - m50b25 motor- Automatgir- Justerbart senkesett med medfølgene TUV papirer (TA Technix) ikke godkjent i vognkort- M- Tech styling på hele bilen- Nye bremser, bærearmer, foringer, framskjermer, blinklys og frontrute- Svart skinninteriør (veldig lite slitasje)- Håndbrekk som fungerer- Særdeles lite rust - Nylakkerte skjermer, fangere og kanalskjørt (fangere og kanalskjørt er nytt)- 18" GS Raptor felger med nye sommerhjul- 16" (god stand)vinterhjul og 17" (brukt 1 sesong ca) sommerhjul følger med- Km 227 233- Ny kjørecomputer- Sort M3 Taktrekk (ikke montert)- Sidedeksler- Hattehylle- Powerflex til bakstilling + litt andre slitedeler jeg ikke har montert på enda som foringer osv (kan få full oversikt ved forespørsel) - Bur kan muligens også medfølgeMotoren har dessverre begynt å synge på siste verset (virker det som). Sluttet å gå på ene stempelet og lakk litt olje rundtomkring der. Parkerte bilen for å skaffe deler og endte opp med ny bil i stede (sånnt som skjer). Den vil per dags dato ikke starte lenger, og ved grundig kalkulering av det som har lekket ned på beleggingssteinene utenfor her, vil jeg påstå at det er toppakningen det er noe i veien med.Det er ingen heftelser på bilen. For å lese litt mekke- historie kan du ta en titt på denne linken: http://bimmers.no/topic/755950-vikkis-e ... -prosjekt/Ser for meg en pris på rundt 40 000.Ta kontakt her inne eller på SMS 920 45 489. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet September 8, 2013 Forfatter Share Skrevet September 8, 2013 Bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet September 10, 2013 Forfatter Share Skrevet September 10, 2013 Babompibomp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet September 14, 2013 Forfatter Share Skrevet September 14, 2013 Opp med seg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer325istock Skrevet September 26, 2013 Share Skrevet September 26, 2013 solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sturmtiger Skrevet September 30, 2013 Share Skrevet September 30, 2013 Lurte ekstremt på hvorfor denne ikke var solgt enda, til jeg så at det var automat. Er det noen mulighet for selge, uten felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Nei denne er ikke solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 Lurte ekstremt på hvorfor denne ikke var solgt enda, til jeg så at det var automat. Er det noen mulighet for selge, uten felgene? Absolutt mulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Desember 10, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 10, 2013 solgt? Nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvande95 Skrevet Desember 12, 2013 Share Skrevet Desember 12, 2013 Er det byttet stempelringer og toppakning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Desember 16, 2013 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2013 Er det byttet stempelringer og toppakning? Nei. Les oppdatert annonse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Januar 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 19, 2014 Bump! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dcaacd1 Skrevet Januar 25, 2014 Share Skrevet Januar 25, 2014 Hvordan er prisen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tho320mi Skrevet Februar 5, 2014 Share Skrevet Februar 5, 2014 Solgt?? Hva er pris nå ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vikkipedia Skrevet Februar 23, 2014 Forfatter Share Skrevet Februar 23, 2014 Solgt?? Hva er pris nå ? Ikke solgt nei, har fått tak i ny topp og blokk som enten monteres eller følger med ved evt. salg. Pris kan diskuteres, men ingenting under 36k. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå