Gå til innhold

Dempern slo igjennom tårnet gitt! hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, hadde en røff shiftlock i 180 graders sving her om dagen som forårsaket noen veldig ulyder bak i tårnlagret på min 520i touring E34. kjørte noen dager med dette (ikke det lureste trur jeg) så var plutsli dempern langt oppi kupeen.. dette var rimli rusta ihjel å knukket nå. men skal prøve med ett nytt lager. mest lageret som delte seg i to og var rustet ihjel som forårsaket dette. men var innom mekonomen idag og handlet ett men boltsirkelen passet ikke på demperen, og dette var til uten nivåregulering og disse var di eneste som di hadde. Så han mente jeg hadde nivåregulering, hvordan ser jeg om jeg har det?

Skrevet

Gå å se på chassinummeret som er i sikrings boksen i motor rommet på fører sia, eller de i bunnen av frontruta, der skal det være et stempel i karosseriet. Ta de 7 siste tallene og bokstavene og søk på "vin decoder" fin en brukbar side og sett inn de 7 tallene og bokstaver inn i den boksen. Voila der har du utstyrslista. Se om du ser nivåregulering av noe slag på den lista, har du ikke står den ikke der.

sent from my microwave using tapatalk

Skrevet
Gå å se på chassinummeret som er i sikrings boksen i motor rommet på fører sia, eller de i bunnen av frontruta, der skal det være et stempel i karosseriet. Ta de 7 siste tallene og bokstavene og søk på "vin decoder" fin en brukbar side og sett inn de 7 tallene og bokstaver inn i den boksen. Voila der har du utstyrslista. Se om du ser nivåregulering av noe slag på den lista, har du ikke står den ikke der.

Fikk det ikke til:P hadde du guddi å sjekke? WBHHG51060GB58540

Skrevet

Fikk det ikke til:P hadde du guddi å sjekke? WBHHG51060

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...