DieselMotor Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Det er også merket at det sitter diskant i hattehyllen, noe det ikke gjør hos meg. Det har jeg sjekket. Jeg skal sjekke etter sub under setene etterpå, men jeg har ikke forsterkeren til dem og heller ikke noe som er koblet på sub-utgangene bak på spilleren. Lagde post på 5series for å finne kontakten. http://forums.5series.net/e60-parts-acc ... ug-134999/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet September 9, 2013 Forfatter Share Skrevet September 9, 2013 Joda var "sub" her i massevis. Lyden som kommer fra den minner mere om en lavtone/mellomtone. Ikke noe direkte sub dette her, men hjelper veldig bra til å fylle bilen med god lyd Noen som vet hvordan den er koblet? Tydligvis ingen egen forsterker etter hva jeg kan se. Ser ut som om den bare er koblet på ett lite delefilter ett sted mellom spilleren. Her har vi bak høyre høttaler: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet September 29, 2013 Share Skrevet September 29, 2013 Hvilke ledninger kobles det opp imot? Har kjøpt meg en aktiv Pioneer sub, som skal gjemmes under bagasje gulvet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DieselMotor Skrevet November 26, 2013 Forfatter Share Skrevet November 26, 2013 Sent svar, men kobles opp mot subbene under setet som sitter der originalt. Men du har vel HiFI systemet i din M5? Da kan du koble deg rett på forsterkeren i bagasjerommet på venstre side. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS4 Skrevet November 29, 2013 Share Skrevet November 29, 2013 Sent svar, men kobles opp mot subbene under setet som sitter der originalt. Men du har vel HiFI systemet i din M5? Da kan du koble deg rett på forsterkeren i bagasjerommet på venstre side. Om det er meg du tenker på så leverte jeg bilen inn til Bilradiospesilisten i Sandnes til Jani. Fikset det på 30min. Tok det mens jeg var der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå