halvors1 Skrevet September 27, 2013 Skrevet September 27, 2013 Det ekke feil Åssen felger da ? vent å se blir gromt hvertfall!
StanceSquad Skrevet September 27, 2013 Forfatter Skrevet September 27, 2013 vent å se blir gromt hvertfall! Blir bra
StanceSquad Skrevet September 28, 2013 Forfatter Skrevet September 28, 2013 Fikk to lykter gratis av en venninne og en ny spiller med skjerm som jeg skal stelle litt med Begynnt å montere CCFL ringene, får se hvordan det blir Blir da US-look park og ringene (med bryter så disse kan skrues av ihvertfall Prøvde også å sote linsene, meeeen ble ikke helt vellykket så skal kjøre lyktene uten foile osv en så lenge, så får jeg se hva som skjer Kommer flere updates så følg med
StanceSquad Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 Da fikk jeg lyktene sammen igjen, ringene kan skrues av med bryter ser mye bedre ut ekte en på bilde, det skal sies Med HID kittet
Mathias Holtsdalen Skrevet September 29, 2013 Skrevet September 29, 2013 SWEET! ser jævla fett ut med ''us parklysa(?)''
StanceSquad Skrevet September 29, 2013 Forfatter Skrevet September 29, 2013 SWEET! ser jævla fett ut med ''us parklysa(?)'' Takker Ja, syntes de er noe bøse! det skal sies
StanceSquad Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 blir goood det her lia. følger med
StanceSquad Skrevet September 30, 2013 Forfatter Skrevet September 30, 2013 Fikk bestilt litt "Stickers" fra ebay idag ihvertfall "Daily Driven" "Illest" "Simply Clean" osv
Mathias Holtsdalen Skrevet September 30, 2013 Skrevet September 30, 2013 Fikk bestilt litt "Stickers" fra ebay idag ihvertfall "Daily Driven" "Illest" "Simply Clean" osv link meg facebook!
spuijnsarn Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 har litt lyst å fikse angeleyes jeg og.. Hvordan koblet du det opp? Har du evnt koblingsskjema?
StanceSquad Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 har litt lyst å fikse angeleyes jeg og.. Hvordan koblet du det opp? Har du evnt koblingsskjema? Hehe, er stillig det ! Har laget en enkel Paint tegning til deg Dette gjelder pr. lykt
StanceSquad Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Idag fikk jeg endelig koblet opp nye spilleren, morro med skjerm mye styr.. Da var det liv! Montert! Fikk også bestilt Boss til bimmer'n Mangler bare Nardi ratt da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå