spuijnsarn Skrevet Oktober 1, 2013 Skrevet Oktober 1, 2013 Trodde det var slikt du hadde gjort det, og ikke koblet opp på parklysa! Usikker på om alt der er rett, men man skjønne poenget
StanceSquad Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 1, 2013 Trodde det var slikt du hadde gjort det, og ikke koblet opp på parklysa! Usikker på om alt der er rett, men man skjønne poenget KOBLINGSSKJEMA.png Jo, er litt anderledes på min, haha Men var bare for å vise hvordan du kobler det opp sånn det "egentlig" skal gjøres
spuijnsarn Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 Hehe, ja skjønner. Er litt greit å kunne slå de av og Bestilte angeleyes fra ebay igår jeg og
StanceSquad Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 Hehe, ja skjønner. Er litt greit å kunne slå de av og Bestilte angeleyes fra ebay igår jeg og Ja, er igrunn det Blir nok bra det, åssen bil skal de på?
Freakshow Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 e36'n skal ha flipp opp skjerm syns jeg! ser mye penere ut! ^^
spuijnsarn Skrevet Oktober 2, 2013 Skrevet Oktober 2, 2013 e36 cab. Gammelt bilde! Har byttet til originale lykter og m3 fanger + litt andre greier. Rullende prosjekt til lappen er i boks
StanceSquad Skrevet Oktober 2, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 2, 2013 e36'n skal ha flipp opp skjerm syns jeg! ser mye penere ut! ^^ Ja syntes det selv, er litt stas med skjerm å haha e36 cab. Gammelt bilde! Har byttet til originale lykter og m3 fanger + litt andre greier. Rullende prosjekt til lappen er i boks 118.jpg Der ja! er potensiale i den der! bare å stå på det, så får du en knall bil å kjøre ihvertfall
spuijnsarn Skrevet Oktober 3, 2013 Skrevet Oktober 3, 2013 Joda. Det er jo et bra utgangspunk egentlig. Men litt mye karosseri arbeid :s
StanceSquad Skrevet Oktober 3, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 3, 2013 Joda. Det er jo et bra utgangspunk egentlig. Men litt mye karosseri arbeid :s Det var det da
StanceSquad Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2013 Fikk lakkert Skjermene og grillrammen idag, resultatet ble over dårlig men er bare midlertidlig til jeg tar hel lakkering etter vinteren Fikk også hjulpet "Svampen" her på bimmers med å ta ut motoren på Prosjektet hans
Freakshow Skrevet Oktober 4, 2013 Skrevet Oktober 4, 2013 hvordan ratt var det du egentlig hadde planer om å kjøpe deg? oO
StanceSquad Skrevet Oktober 4, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2013 hvordan ratt var det du egentlig hadde planer om å kjøpe deg? oO https://www.google.no/search?q=nardi+steering+wheel&hl=no&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=PQVPUtSkK4qH4AToloCgCA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=663&dpr=1 Nardi Ratt, Italiensk merke som leverer rein kvalitet Fortsatt usikker på om jeg skal ha det i Tre, svart eller svart deep dish
Freakshow Skrevet Oktober 6, 2013 Skrevet Oktober 6, 2013 https://www.google.no/search?q=nardi+steering+wheel&hl=no&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=PQVPUtSkK4qH4AToloCgCA&sqi=2&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1366&bih=663&dpr=1 Nardi Ratt, Italiensk merke som leverer rein kvalitet Fortsatt usikker på om jeg skal ha det i Tre, svart eller svart deep dish Okey xD du kan jo ikke ha tre! det er jo fælt ;D
StanceSquad Skrevet Oktober 6, 2013 Forfatter Skrevet Oktober 6, 2013 Okey xD du kan jo ikke ha tre! det er jo fælt ;D ikke treverk nei!! Det er klasse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå