morgan90 Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Jeg skal nå kjøpe meg min første BMW, men er litt i tvil om dette er et bra kjøp eller ikke. 1997, 520i(e39). Km.stand er 290.000 km. EU ut 01.01.15. Litt rust, venstre dør foran må byttes pga rust. Et sete som er slitt. Ellers er alt i bra stand. Får denne for 19.000, yay or ney? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lacim Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 hadde vært litt skeptisk når en hel dør må byttes pga rust. Til 19 000 kan du jo ikke forvente allverden Leter du litt kan du finne nye seter til god pris. Fikk svart sportsinteriør for rett over 2200 kr selv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JulianK Skrevet September 7, 2013 Share Skrevet September 7, 2013 Nei som sagt så kan du ikke forvente så veldig mye for 19.000 og dette er en 5serie og, men om du vet at resten er i god stand så hvorfor ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet September 8, 2013 Share Skrevet September 8, 2013 Vanskelig å si uten bilder. Prøv å danne deg et bilde av hvordan bilen er behandlet av tidligere eiere. Kilometerstand har ikke all verden å si, så lenge service er fulgt og oljeskift er gjennomført, senest etter service. E39 finnes det ganske mange av, og veldig mange av de har vært typiske familiebiler som det ikke har vært så nøye med etter hvert. Hvis du har funnet et eksemplar som er godt vedlikeholdt kjør på, ellers ville jeg smørt meg med tålmodighet og funnet et. Dette er en bil jeg ville ha vurdert: http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43659291 Sleng inn skinninteriør, så har du en flott bil. Denne ville jeg ha vurdert veldig sterkt. En eier, bra med utstyr! Noe kosmetisk, men det trenger ikke å være dyrt. http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=43811725 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå