Gå til innhold

Endelig bmw igjen! ny bil E90!

Mnemic
 Share

Anbefalte innlegg

Mod: 2008 M-Sport

Motor: 1.8D

Motor Km: 70.000

Kaross: 164.000

Farge: Safir sort

Dekk sommer: 19" 235/35-19 & 265/30-19

Dekk vinter: 17" ( har ikke dim i hode )

Pris: 165.000 Ink Omreg.

Salgs Sted: Kristiansand

http://postimg.org/image/44i0j19q5/

Jeg satt og såg igjennom finn på torsdags morgen da jeg fant bilen. Jeg vet ikke hva som gjorde at jeg ville ha den, men den var bare talende til meg. Etter 2 måneder med leting og 2 kjøp som ikke gikk i boks tok det ikke lang tid før jeg løftet telefonen og ringte på bilen. Jeg ble møtt av en hyggelig mann i 30 årene på den andre enden av røret, vi pratet en stund og vart enige om en pris og tid relativt kjapt.

Jeg dro til banken og fikk ordnet papir, rett hjem og bestilte flybilett til Kristiansand. Klokken gikk og fredagen kom, flyet var jo som forventet, risting og usikkerhet med Widerøe. Pappfly gjør meg litt nervøs må dere forstå.

Da jeg landet fikk jeg helse på denne mannen som gikk under navnet Bjørn Kåre , en stor kraftig bamse som minner meg litt om meg selv, et fast handtrykk og et stort glis. Salget gikk relativt kjapt og 76 mil sto igjenn og kjøre, en strålende fornøyd kjøper og en litt mer trist selger :D

http://s16.postimg.org/6bfysk2at/20130907_152323.jpg

Så har jeg litt planer, ikke mye men litt.

[ ] Soting helt frem 35% eller 20%

[ ] Senk forran/bak ( noe jeg er ekstremt usikker på da jeg alt synes den er lav )

[ ] Skifte Interriørlister til noe mørkere

[ ] Hvite matt felger ? føler det kunne sett frekt ut.

Nevneverdig utstyr:

Shortshift

Aux

Usb

Regnsensor

cruisecontrol

Skipose

Elseter m/memory

Sportstoler forran

Biexenon

Multifunksjonsratt

Lyspakke

Parksensor bak

Sort Taktrekk

Shadowline lister

Avblendbart speil invendig

Midtarmlen

2 Soners klima

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
Heeeeeelt sikker på at motoren er 1.8 liter? ;) 316d, 318d og 320d er 2-litere alle sammen.

joda sant nok. men den heter jo 318D. er jo samme motoren men nedtrimmet og mindre turbo om jeg ikke tar feil ? Men sant, rett skal vær rett 8)

vet ikke med 316D, men har en 2006 318 D 2 Liter 4 syl, mens 320 D er 2 Liter rekke sekser ;)

gjør Stor forskjell, skal prøve å trimme min 318 D, noe jeg er usikker på siden det er utrolig lite folk her på bimmers som har gjort det før tydelig vis så er ikke mye råd å få... :/

ps: anbefaler å beholde senkesette som er med M-pakken.... har uorginalt HKS sett, for å si det sånn hadde bare en lang tur før jeg fant ut at det var siste langturen med den bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeeeeelt sikker på at motoren er 1.8 liter? ;) 316d, 318d og 320d er 2-litere alle sammen.

joda sant nok. men den heter jo 318D. er jo samme motoren men nedtrimmet og mindre turbo om jeg ikke tar feil ? Men sant, rett skal vær rett 8)

vet ikke med 316D, men har en 2006 318 D 2 Liter 4 syl, mens 320 D er 2 Liter rekke sekser ;)

gjør Stor forskjell, skal prøve å trimme min 318 D, noe jeg er usikker på siden det er utrolig lite folk her på bimmers som har gjort det før tydelig vis så er ikke mye råd å få... :/

ps: anbefaler å beholde senkesette som er med M-pakken.... har uorginalt HKS sett, for å si det sånn hadde bare en lang tur før jeg fant ut at det var siste langturen med den bilen...

Hadde 318d med hartge chip og eksos, gikk MYE bedre :) Strandveien auto i Trondheim ordner det!

Sent from my HTC One using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...