ababil786 Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 noen som kan hjelpe til med å fyllig ac gass til billig peng !!
ababil786 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Nice:) Lyst til å bare forklare meg også litt hvordan jeg skal bruke den? tenger jeg noe annet ? har du prøvd den selv?
MaWeRiCk Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Har brukt Maxi Frig, kjøpte 3 bokser + Påfyllingslange med nippler og manometer for trykk. Var enkelt å bruke bare holdte boksen opp ned og ACn på full guffe, blei iskald luft og 40 psi etter å fylt på 2 bokser betalte 59 dollar + 40 dollar i frakt. bestillte fra canada.
kabeldeigen Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Er det litt olje i denne? for å smurt anlegget?
RemyNG Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 http://www.cap.no/public.aspx?pageid=2140 Kjøpte denne for en stund tilbake på andre bilen min og den funker helt knall
ababil786 Skrevet September 10, 2013 Forfatter Skrevet September 10, 2013 Har brukt Maxi Frig, kjøpte 3 bokser + Påfyllingslange med nippler og manometer for trykk. Var enkelt å bruke bare holdte boksen opp ned og ACn på full guffe, blei iskald luft og 40 psi etter å fylt på 2 bokser betalte 59 dollar + 40 dollar i frakt. bestillte fra canada. Men som en annen spurte om det med olje? trenger ikke det være noe med oljetrykk også?... beklager for dumme spm, men vil bare ikke dumme meg ut
camxer Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Om dere ser på ebay så står det nøyaktig hva du får. Vanligvis er det ester olje, farge/sporingstoff/ og tetningstoff i boksene dvs alt du trenger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå