bmwpower86 Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 hei alle sammen har gått til innkjøp av en e34 525tds som ikke har gått mer enn 206.000er jo litt men absolutt ikke det verste .bilen ble lakkert opp for 6 år siden og har holdt seg meget godt bilen er 99% rust frifargen er calypso rothar allerede masse planer for bilen*sorte lykter både blink og hoved lykter*senk vet ikke helt hvordan jeg skal fikse det ennå er jo nivå på den*bbs felger*leppe på fanger eller få tak på andre fangere må være m fangere eller acer ikke fan av annen plastikk / japse styling* skinn helst m stoler men Comfort fungerer og blir veldig glad for tilbake meldinger og tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Har funnet 3 små diesel lekkasjer på motor og bilen er tungstartet når varm diesel pumpe er overalt noen som kan hjelpe meg med noen tips legger ut bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Eg følger vertfall med her! ser ut til å være en fin bil det der, og med planene dine blir den jo enda bedre Ja litt mer detaljert info så er det litt lettere å hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M-524td Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Ligger en føler i toppen, er den gåen blir den tungstartet ved varm motor! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Hallo, gratulerer med flott bil. Disse syntes jeg er gullgode Utseendetips: Fjern 525 TDS merke på bakluka, det er for stort å prangende i mine øyne. Ang. diesellekasje, om det ikke er fra pumpa på motoren så sjekk rundt dysene. Det sitter gummislanger mellom disse som morkner opp og blir utette. Disse får du lett tilgang på ved å ta av det sorte dekselet som sitter over innsuget. Får du ordna disse småtinga har du en kjempegod bil framover. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwpower86 Skrevet September 12, 2013 Forfatter Share Skrevet September 12, 2013 Tusen takk for svar dere sliter med og legge ut bilder hvilken føler er det snakk om starter lett som ingenting når kald Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NA Skrevet September 12, 2013 Share Skrevet September 12, 2013 Mener å huske at føleren sitter sammen med giveren til temp.instrumentet ditt på høyre side av motoren, Skal se om jeg finner bilde. Edit: Mener å huske det er nr 7 her og da på venstre side motor under innsug, ikke høyre som jeg først sa http://bmwfans.info/parts/catalog/E34/T ... hed_parts/ Edit2: Ja den føleren er en giver til hjernen som angir hvor varm motoren er om den trenger noe gløding osv. Da motor er kaldt er jeg rimelig sikker på at hjernen styrer uten noe signal fra denne føleren og gløder samt kjører forpumpa i dieseltanken og da starter den lett. Hadde samme problem på min bil og ved bytte av denne var problem løst bmwpower86 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå