Gjest Skrevet September 12, 2013 Skrevet September 12, 2013 Pris må være mellom 25-35 tusen og godkjent og ikke store feil på bilen, helst 523i hvis det er mulig men tar til takke med en 520, må også være sedan ikke noe touring tull her. PS for mye rust på bilen er ikke ønsket.
opeth84 Skrevet September 13, 2013 Skrevet September 13, 2013 Jeg har en E39 1998 modell 520i som vurderes solgt. Fikset opp masse i mitt eie,men er litt igjen. Det jeg vet som må fikses, er: vannpumpe katalysator(har komplett sett liggende fra 523i i god stand,bare å skifte over) termostat bærebru fremme nedre venstre. Hørt med verksted, og ulike deler har jeg fått pris på 400 for termostat, 800 for vannpumpe og 1700 for bærebro. Katalysatoren følger med, og dette er gjerne den dyreste delen å skifte. Ellers å nevne har bilen knapt med rust, noe som er sjeldent. Jeg har kun funnet litt på diffen,vindusvisker og på hengerfestet. Ellers har bilen multifunksjonsratt,cruise,regnsensor,el vinduer x4 bl.a Litt småfiks ellers,men det skal ikke ha noe å si på eu-godkjenning,mener jeg på. Fikset for over 15 000 kr ved forrige eu-godkjenning. Bilder kan sendes ved interesse. Åpen for bud.
Gjest Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Jeg har en E39 1998 modell 520i som vurderes solgt. Fikset opp masse i mitt eie,men er litt igjen. Det jeg vet som må fikses, er:vannpumpe katalysator(har komplett sett liggende fra 523i i god stand,bare å skifte over) termostat bærebru fremme nedre venstre. Hørt med verksted, og ulike deler har jeg fått pris på 400 for termostat, 800 for vannpumpe og 1700 for bærebro. Katalysatoren følger med, og dette er gjerne den dyreste delen å skifte. Ellers å nevne har bilen knapt med rust, noe som er sjeldent. Jeg har kun funnet litt på diffen,vindusvisker og på hengerfestet. Ellers har bilen multifunksjonsratt,cruise,regnsensor,el vinduer x4 bl.a Litt småfiks ellers,men det skal ikke ha noe å si på eu-godkjenning,mener jeg på. Fikset for over 15 000 kr ved forrige eu-godkjenning. Bilder kan sendes ved interesse. Åpen for bud. Bilder takk? og er den EU ok?
opeth84 Skrevet September 15, 2013 Skrevet September 15, 2013 Jeg har en E39 1998 modell 520i som vurderes solgt. Fikset opp masse i mitt eie,men er litt igjen. Det jeg vet som må fikses, er:vannpumpe katalysator(har komplett sett liggende fra 523i i god stand,bare å skifte over) termostat bærebru fremme nedre venstre. Hørt med verksted, og ulike deler har jeg fått pris på 400 for termostat, 800 for vannpumpe og 1700 for bærebro. Katalysatoren følger med, og dette er gjerne den dyreste delen å skifte. Ellers å nevne har bilen knapt med rust, noe som er sjeldent. Jeg har kun funnet litt på diffen,vindusvisker og på hengerfestet. Ellers har bilen multifunksjonsratt,cruise,regnsensor,el vinduer x4 bl.a Litt småfiks ellers,men det skal ikke ha noe å si på eu-godkjenning,mener jeg på. Fikset for over 15 000 kr ved forrige eu-godkjenning. Bilder kan sendes ved interesse. Åpen for bud. Bilder takk? og er den EU ok? Bilder fikk du i pm,men den var for langt unna deg,skrev du xP
Gjest Skrevet September 16, 2013 Skrevet September 16, 2013 trådstarter: hvor i landet? Bor i oslo, kan være litt vanskelig men hvis bilen ser bra ut og det ikke er now svære feil på den så kan jeg siklert få til å komme å se på den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå